Geometria stosowana

by - 03:04:00



 Do wszystkich modowych nowości, wyklarowanych dla zaspokojenia mas ,
 podchodzę jak przysłowiowy pies do jeża.
Lubię ubrania, kolory, ale mało eksperymentuję (tak zachowawczo).


Zazwyczaj wybieram rzeczy praktyczne, może za bardzo poważne...
ale licznik bije i coraz częściej widzę tego efekty na mojej twarzy ;)


Geometryczny trend ( niczym z obrazów Malewicza )
skupił moja uwagę.
Prosto, kontrastowo i czuję się ubrana -nie przebrana.




Pozostając przy matematyki stosowanej,
 sezon gier rodzinnych uważam za otwarty.
Kupiłam zapomniane sudoku- tym razem pomyślałam o sobie ;) 
Olka chwilowo niezainteresowana tematem, hurtowo wyplata bransoletki
(może to i dobrze,  w ubiegłym roku w ,,chińczyka ,, i scrabble,, grałam chyba ze 100 razy).



You May Also Like

20 komentarze

  1. i ładnie Ci w tym, grunt to czuć się :)
    my warcaby, skoczki i Farmer, bez limitu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo, nad ,,Farmerem,, zastanawiam się od ubiegłorocznej jesieni, może w tym roku się skuszę (ma świetne recenzje).
      Dzięki ;)

      Usuń
  2. Piekna sukienka ( bo to chyba sukienka prawda?) i buty! Sama bym takie chciala. Wszystko w "moich" kolorach.
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granat to zdecydowanie mój kolor.
      Buty już mi się troszkę wysłużyły , ale uwielbiam ich wykrojony fason...i pasują do sukienki;)

      Usuń
  3. Przepiękna kolorystyka dla blondynki, a geometria to mój ukochany trend i wcale nie taki nowy (dominowała w latach 60-tych i min.: dlatego uwielbiam tą stylistykę). Ślicznie się prezentujesz. Gry planszowe to wspólna pasja moja i moich znajomych i daje strasznie dużo radości - my uwielbiamy "Osadników", "Dixit", Wysokie napięcie" i prościutkie "Solo", czy "Carcasson". Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, o ile w latach 60 odnajduje swoją tęsknotę za groszkami i uwielbiam sukienki ,,snob dress,, to zupełnie nie przemawiają do mnie natapirowane głowy ;)
      Masz rację geometria powraca ;)

      ,,Dixit,, znamy, z podpowiedzi skorzystam.

      Usuń
  4. Kamilko - WOW! KLASA:) Piekny klasyczny zestaw i wyglądasz niezwykle elegancko w nim:)

    A widziałaś może papier toaletowy z sudoku??:) Tez lubię:) (sudoku, nie papier:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chyba widziałam papier sudoku, o ile się nie mylę mignął mi na allegro ;)

      Usuń
  5. masz prześliczna figure:))...a ja bardzo lubie geometryczna bizuterię:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko Ty mnie nie osłabiaj. Przyznaję się że wybrałam najkorzystniejsze zdjęcie, a co do figury to jestem typową , prześliczną ,,gruszką ,, ;)))

      Usuń
  6. Piękne połączenie, taka klasyka. Coś dla mnie, to lubię! A gdy jeszcze granat w roli głównej, to jestem zdobyta:)
    Przypuszczam, że bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie. Ja... mimo, że jestem brunetką, muszę uważać na beże - nie wszystkie są dla mnie, podobnie jak oliwki, brązy czy odcienie rudego. Te kolory mogę mieć tylko we wnętrzach, nie na sobie.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W klasycznych zestawieniach czuję się najlepiej, ale mam skłonność do przełamywania ich, mocniejszym akcentem, biżuterią, malutkim detalem...
      Kolorystykę czuję podobnie, wiem że niektóre barwy są- dla nie stworzone ale ich nie lubię , ot tak zwyczajnie...
      Granat ma w sobie coś szlachetnego.

      Usuń
  7. A ja polecam superową grę w karty- UNO!!! No i podobają mi sie te suwaczki w spódnicy;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy , znamy...zawzięcie graliśmy ,,dorośli -dzieci,, pewnego towarzyskiego wieczoru ;)

      Usuń
  8. podoba mi się ten post:) jest taki inny niż wszystkie:)))
    cudna sukienka i te zamki złote:)
    a kolczyki - rewelacja!:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do złota podchodzę ostrożnie...ale zamki uderzają w moje gusta ;)

      Usuń
  9. Świetny ubiór, świetna figura. A sudoku to moja ulubiona rozrywka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sudoku i główka pracuje-jak mawia małoletnia ;)

      Usuń
  10. Witaj Moja Droga ! Witaj... Masz klasę, styl i szyk ; no i świetną figurę . Boskie zdjęcia . Lubię bardzo takie ponadczasowe stroje , ciekawie je dobrałaś, zestawiłaś . Jak zawsze i jak wszystko u Ciebie zresztą . Uścisków moc posyłam. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/