Drugie życie rabatówki

by - 07:13:00


Chwaliłam się w poprzednim poście, że zapomniałam o roślinach balkonowych.
No cóż, korzystając z odwilży, zrobiłam mały rekonesans.
Część kwiatów powędrowała do śmieci, to co nadawało się do powtórnego wykorzystania przerobiłam na wianek.


Przez kilka dni zdążył zadomowić się w przedpokoju  i chyba mu to miejsce odpowiada.
Gałązki ,,starca,, przyszpilkowałam do słomianego podkładu.
 Nie ukrywam że, taka odskocznia od florystyki pogrzebowej, dobrze mi zrobiła.



Życzę Wam aby ten nadchodzący czas był przepełniony refleksją...
...nad tym co nieuniknione.

You May Also Like

15 komentarze

  1. wspanialy wianek, swietny jako zimowa ozdoba...

    OdpowiedzUsuń
  2. cóż powiedzieć - ponad to, że jak zawsze ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj zobaczyłam sterczące badyle za oknem, ale wątpię, żeby udało się coś z nich zrobić ;) Bardzo ładny kącik!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają te wianki. Cudnie się wpasowały w tło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny recykling, nie wpadłabym na to :) A tak poza tym lubię patrzeć na tą 'oszronioną' roślinkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, a ja swoje "starce" bezmyślnie wyrzuciłam na kompost... Pani wianek jest uroczy! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. długo sie zastanawiałam co to ta rabatówka...fajnie wykorzystałaś ja do wianka... spokojnych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj:) wspaniały wianek, pięknie wykorzystałaś to co nie miało już życia na balkonie:)
    ściskam i wspaniałego długiego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysl na recykling kwiatow!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo nam się podoba ta dekoracja - w naturalnych kolorach, bez przesady i bez przesytu ozdobnikami. Oszczędna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny wianek...i jakie ma fajniusie kolorki:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianki piękne, ten z patyków daje różne mozliwości.
    Pozdrawiam ciepło i życzę Ci spokoju na ten nadchodzący czas

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu miło i ciepło ,wprosiłam się i będę zaglądać ,gdyż stale szukam inspiracji a u Ciebie je znajdę ,jak np.wianek z starca - świetny.Pobuszuję w ogrodzie może też mam z czegoś siwego taki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mi się tylko uda , służę inspiracją.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/