Weekend w kwiatach

by - 08:37:00



Witajcie !
Weekend minął w atmosferze sanatoryjnej  i pomimo tego że był pracowity, mogliśmy delektować się każdą chwilą jak słodkim deserem ;)
Czas płynął zdecydowanie wolniej, prace z roślinami umilała nam relaksacyjna muzyka (która jak się później okazało jedynie na mnie działa kojąco). Wyjątkowa sceneria Szczawieńskiego Uzdrowiska,  kuracjusze, pogoda, zaproszeni goście, to wszystko złożyło się na to,  że pokazy (w którym miałam okazję wziąć udział), były bardzo udane.



Pijalnia wód ( ,,Marta,, zdecydowanie najsmaczniejsza).


Dla każdego coś miłego...jedni czarowali kwiatami...drudzy z balonów...


Przechodnie zaciekawieni chętnie brali udział w błyskawicznych warsztatach.


Zakończenie pokazów i uroczyste rozstrzygnięcie konkursu dla kwiaciarni.


Kto ciekawy, zapraszam serdecznie do obejrzenia naszych wypocin na drugim blogu ;)

You May Also Like

21 komentarze

  1. Przyjemne z pożytecznym. Piękne miejsce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie uchwyciłaś to miejsce!Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia...

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że zdjęcia oddają chwile. Uzdrowisko ma specyficzną architekturę i na każdym kroku czuć ducha minionej epoki.

      Usuń
  3. Chętnie wybiorę się w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam serdecznie -jeśli oczywiście okoliczności dopiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurka, szkoda, że nie wiedziałam, że tam jesteś - ja byłam w sobotę się trochę poszwendać, kompozycje kwiatowe w Teatrze Zdrojowym cudne
    a Szczawno jest piękne i cieszę się, że mam je na wyciągnięcie ręki :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mieszkasz w okolicach Szczawna ?! Rzeczywiście szkoda, że się nie spotkałyśmy ;(
      Obiecuję, że następnym razem zamieszczę informację wcześniej.

      Usuń
    2. Kamilko, ja mieszkam w Wałbrzychu, Szczawno to sąsiadujące uzdrowisko i to tak sąsiadujące, że mamy wspólną komunikację miejską - ja wsiadam u siebie w autobus i jadę bezpośrednio do Szczawna w ok 20 min, autem to 10 min
      jak byłam mała to sądziłam, że Szczawno to kolejna dzielnica W-cha ;)
      więc następną razą koniecznie info przed zamieść :)

      Kasia

      Usuń
    3. Przyznam się Kasiu, że ja również odbierałam Szczawno jak dzielnicę Wałbrzycha (jedną z najładniejszych). O ile okoliczności dopiszą przypomnę się kolejnym razem.

      Usuń
  6. w Szczawnie jest przepięknie:) byłam tam w ubiegłym roku na wiosnę i się zakochałam w tym miejscu:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzdrowiska mają tą cechę, że można dać się ponieść urlopowej atmosferze.
      Szkoda tylko, że coraz bardziej odbija się na nich ząb czasu.

      Usuń
  7. Interesujący weekend za wami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Jestem u Ciebie po raz pierwszy i bardzo mi się tu podoba. Cudne zdjęcia, piękna muzyka - bajeczny blog!

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w blogowych progach ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ciekawa impreza, ale zaciekawiłaś tylko tematem. Lecę na drugi blog - pooglądać więcej ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, woda Marta jest zdecydowanie najsmaczniejsza:-) Moja córcia Marta też tak sądzi za każdym razem, kiedy jesteśmy w Szczawnie-Zdroju;-) W tym roku chętnie się znów wybierzemy, a choćby dlatego, aby oczy nacieszyć tymi pięknymi rododendronami w okolicy uzdrowiska:-) Pozdrowienia i uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć do Szczawna, chociażby za względu na roślinność. Zapomniałam dodać ,że podczas wystawy można było podziwiać prezentację multimedialną przygotowaną przez Krzysztofa Żarkowskiego. Fotograf niezwykle plastycznie udokumentował roślinność parku.

      Usuń
  11. I visited many web sites but the audio quality for audio songs current at this web site is truly wonderful.
    my site - Smartgirl Gutschein Dezember

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/