Dla każdego, coś miłego

by - 11:00:00


Kochani! 
Przepraszam Was za tą niefortunną, wczorajszą publikacje. 
Chciałam wieczorem zapisać zdjęcia i dziś dokończyć pisanie posta, a tu proszę- niespodzianka ;)


Zważywszy na porywającą, słoneczną pogodę wierzę ,
że niedziela minęła Wam równie beztrosko jak nam. 
 To był pierwszy tak ciepły dzień, spędzony na działce mojej teściowej
(ten wątek kiedyś rozwinę). 
Pogodą rozkoszowali się wszyscy-jak widać bez wyjątku.
Lusi wystarczyła  miska, woda i kilka kamyków, by zapomniała o bożym świecie;)



W związku z tym ,że Ola jest jedynaczką, każdy towarzysz zabaw na wagę złota.
Na psa liczyć nie mogliśmy, więc musiałam bawić się w ,,dom,,...


...jeść owsiankę z kwiatków jabłonki ...

...bądź inne specyfiku serwowane przez moją, przyszywaną mamusię.
Niestety harce z tatą nie zostały uwiecznione, w ruch poszły pistolety na wodę i aparat był w prawdziwym zagrożeniu;)


 Wysyłam w eter cząstkę tej, dziecięcej energii, 
co by Wam starczyło na resztę długiego weekendu ;)


A ja uciekam bawić się w prawdziwy ,,dom,, -
 mam pokaźny zapas szczawiu do przerobienia ;)

You May Also Like

10 komentarze

  1. :)) czyli bardzo miła, słoneczna niedziela dla wszystkich. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Na trawie każda zabawa jest fajna. Moja Marcelka też ma tylko psa, więc szamocze go i uczy się chodzić dookoła niego i raczkuje po trawie :-)
    Piękny wianek.
    Miłej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna wiosna u Ciebie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną energię nam przesyłasz! Bardzo wiosenną. Nie ma to jak leżenie na kocyku na trawie - uwielbiam! Pozdrawiam słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna niedziela z rodziną na łonie natury.
    U nas dzisiaj "kwiatowo". Od rana upiększamy ogród roślinami sezonowymi.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech... jak cudnie :)) Zdjęcia rewelacyjne... sielsko - anielsko :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miły czas:)Takich chwil z Mamą się nie zapomina:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wczoraj pierwszy raz jadłam zupę szczawiową przyrządzoną przez mojego P. Pychota!! :)
    Cudne zdjęcia, pełne słońca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, pełne ciepła zdjęcia, zabieram ze sobą dziecięcą energię i trochę szczawiu na zupę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowną niedzielę spędziliście :-)
    A psinka - urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/