100 lat!

by - 04:03:00



Od piątku w taneczny krok wprowadzały mnie latynoskie rytmy, do których dzieci układały własne choreografie, gdy ja walczyłam w sąsiedniej kuchni.
Śmiech, śpiew, łamana angielszczyzna i tupot małych nóżek -prawdziwe domowe przedszkole!


Po wczorajszej gorączce sobotniej nocy, dziękuje Bogu za wolne niedziele!
Didżej obiecał wprowadzić nas w klimat lat osiemdziesiątych i chyba nieźle mu to wyszło- czuję każdy mięsień.
Małżonek przekroczył (jak mi tu życzliwi próbują naświetlić) trudny wiek.
Mam nadzieję że czterdziestka nie jest punktem spadkowym, życiowej równi pochyłej ;)))


Leniwe pozdrowienia przesyłam w wirtualną przestrzeń


p.s.Usilnie próbuję walczyć z własnymi słabościami i omijam sklepowe wieszaki z czarnymi ubraniami.
Granat jest taki szlachetny.
Skryte marzenie-kolczyki z prawdziwym szafirem .


You May Also Like

19 komentarze

  1. Piękne kolory! :))) Najlepszego dla Małżonka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak ja dawno nie tańczyłam! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówią, że życie zaczyna się po 40tce. Pomyślności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. granat z czerwienia tworza piekny duet...a te czerwone buciki,,,,,,piękne...czy przesyłka dotarła?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qurko, wczoraj wyciągnęłam list ze skrzynki -DZIEKUJĘ.

      Usuń
  5. Sto lat dla małżonka:). Śliczna sukieneczka, mam w identycznym kolorze płaszcz i uwielbiam go!:)W tym sezonie granat i kobalt to mój nr. jeden:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak ! ten kolor lakieru. Zdecydowanie ten ! pięknie jest. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Kamilo, ależ pięknie u Ciebie jest na tym nowym blogu. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balbino jak bardzo cieszę się ,że jesteś !

      Usuń
  8. Każdy wiek ma swój urok, a i tak mamy na ile się czujemy. Fajną zabawę mieliście :-)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wiek ma swoje uroki i niepokoje ;)
      O tak -zabawa była przednia!

      Usuń
  9. Granat uwielbiam! I jak pięknie się zgrywa z czerwienią paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zestawienie. Również życzę 100 lat dla męża.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. :D
    Zestawienie kolorów - cudne!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kamilko - ostatnio granat i czerwień to moje ulubione kolory w garderobie, powolutku ja kompletuję, ale twoje zestawy powalają na kolana. CUDNE!!!!!! I tez omijam czernie i szarości, choć po tylu latach ich noszenia latwo nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym piszesz. Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to ,że w czerni naprawdę wyglądam koszmarnie;)

      Usuń
  13. sukienka do prasowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej (po 10 godzinnej imprezie) ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/