Wianek naprędce i kontynułacja projektu IKEA

by - 02:07:00


Zastanawiałam się czy pokazać wianek na blogu.
Bez kokieterii dodam ,że ani urokliwy, ani pracochłonny, ale przynajmniej do stosownych świąt nawiązuje;)
Aż wstyd publicznie się przyznać, 
do wczoraj, na naszych drzwiach dyndała bożonarodzeniowa dekoracja z machonii, przewiązana bordową wstęgą.
Czasu mam niewiele, dlatego też w ramach recyklingu i porządków (podczas których znalazłam kilka  zapomnianych ,wielkanocnych elementów) powstało osobliwe dzieło ;)

Niekiedy jestem pytana o trwałość dekoracji wykonanych z naturalnych z roślin, 
jak widzicie ostrokrzew w tej roli sprawdza się doskonale.
Po kilku  tygodniach kolorystyka nieco wypłowiała ,stanowiła dobrą bazę i w mgnieniu oka,
drzwi wejściowe nabrały wiosennego charakteru ;)



Nawiązując do projektu IKEA,
chciałbym serdecznie podziękować , wszystkim osobą które zechciały wziąć udział w zabawie.
Okazalo się ,że najbardziej przypadło Wam do gustu zdjęcie nr.2
 Docelowo lampa stoi własnie w pokoju Oli i chyba nie przestaje ją zachwycać.
 Przyjemnie czytało się Wasze komentarze i dziękuję za każde słowo
(konstruktywna krytyka również jest potrzebna).
 W ramach losowania
( za sprawą konfiguracje imion naszych domowników) została wyłoniona osóbka z numerem 25.
                                                         
  daga2213@o2.pl

 Bardzo proszę o kontakt.


You May Also Like

15 komentarze

  1. dopiero oglądałam cudny wianek u Kasandry a teraz u Ciebie - takie cudo !!!
    Jest sliczny :))
    zwyciężczyni gratuluje :))
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny!Pachnie wiosna z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni.
    A wianek tryska energią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i kolorki takie wiosenne , radosne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek wykonany z wielką dokładnością i smakiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo mile zaskoczona, to moja pierwsza wygrana, więc tym bardziej zapadnie mi w pamięci:)
    A co do wianka, jest prześliczny!!! Pozdrawiam :)
    daga2213@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To o braku uroku to chyba tak przekornie ;), jest wspaniały ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  8. gartulacje dla zwycięzcy i milego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek piękny, a kwiaty wyglądają jak żywe !

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jednak kokietujesz!:) Fajny, wiosenny wianek, który z całą pewnością jest wart pokazania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/