Czy to wiosna ?

by - 00:37:00


Nie wiem jaka pogoda przywitała Was dzisiaj , ale u mnie słońce rozlało się po całym mieszkaniu .
Czuć powiew nowego i nieznanego !
 


 Ta pora roku sprzyja wyławianiu pozytywnych myśli, 
 porządkowaniu własnej przestrzeni.
W minionym tygodniu, wyciągnęłam blok (który o dziwo nie pożółkł ) i sontanicznie chwyciłam za pióro.
Nie przypuszczałam że taką frajdę sprawi mi odgrzebywanie dawnych zainteresowań.



 Przyznam się do tego ,że ujście moich zapędów artystycznych znalazłam w kwiatach ,
 a jakiekolwiekm działanie sprzyjające powstaniu ,,przypadkowych dzieł,, ograniczyło się do malowania piesków i kotków dla  kilkuletniej Oli ;)


Wiosna to dobry czas by zrobić coś dla siebie!
Tego postanowienia będę się trzymać ;)

You May Also Like

13 komentarze

  1. ŚLICZNY KĄCIK DO ARTYSTYCZNYCH ZAPĘDÓW ...U MNIE ZIMNO,ALE PIEKNE SŁONECZKO:))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dziś słońce świeci jakby wiosna była w pełni. Ale dość to zdradzieckie, bo termometr wskazuje jedynie +4 st.
    Jaki masz piękny kącik do pracy: sekretarzyk, manekin, cudny kubeczek z krzesłem, pióro - wszystko mnie zachwyciło, a razem tworzą zgrany zespół :) I pięknie rysujesz, więc nie rezygnuj z tego :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle liczę na to ,że kreska na termometrze podskoczy jutro w górę ;)

      Usuń
  3. O tak!!! Czas przypomnieć sobie jak to jest zadowalać nie tylko innych:) Piekny masz kąt do pracy, a Twoje rysunki! Mistrzostwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający twórczy kącik;-)
    Że o rysunkach nie wspomnę...
    Zdolna z Ciebie Osóbka.
    Pozdzawiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Wam za miłe komentarze , ale z całym szacunkiem do Was, dopiero zaczęłam bratać się z piórem ;)
    W latach można liczyć ile czasu upłynęło odkąd przestałam rysować.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie sa bazie i przebisniegi i 11 stopni na plus

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz już wiadomo skąd zapędy artystyczne u Oli:). Cudny Ten Twój kącik, u mnie też dziś piękny słoneczny dzień! Kamilko, twórczego weekendu Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z twoim postanowieniem:)) wiosną trzeba robić coś dla siebie:)) a że masz talent to rozwijaj go nawet jeśli tylko hobbystycznie, bo przecież to posiadanie pasji czyni ludzi szczęśliwszymi:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas wiosna pełną gębą, kwiatuszki w ogrodzie kwitną, listeczki wyrastają - pisałam o tym pare dni temu. Termperatura nie najgorsza, w słoneczku tak ciepło, że waściwie w krótkich rękawkach można siedzieć, ale niestety kiedy tylko wejdzie się do cienia, to od razu człowieka do pionu przywraca - wszak to początek marca hahaha, nie czas jeszczwe na bikini i inne takie:)
    Cudnie u Ciebie, droga Kamilo, bardzo zauroczył mnie Twój kącik artystyczny. Pozdrawiam bardzo mocno, i mam nadzieję że ze zdrowiem wszystko na dobrej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamilo - do tego, że tworzysz piękne kompozycje kwiatowe już przywykłam i zawsze cieszę nimi oko ale poczynań z piórem jeszcze nie widziałam... Powodzenia i jak najwięcej czasu na przyjemności Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamilo już wiem po kim Olinek talent odziedziczył. Działaj Kobieto i uczyń ze swojego talentu atut. Uważam, że Twoje grafiki powinny pojawiać się na blogu częściej i to w całej okazałości. A kącik do pracy twórczej masz pierwszorzędny!
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna grafika!!! u mnie dzis bardzo wiosennie bylo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/