Anemony

by - 02:45:00




Przez moje ręce kwiatów, ba! roślin,
przewinęło się naprawdę wiele.
Gdybym miała wybrać te ulubione, bez wątpienia byłyby to anemony
(czasem żartobliwie nazywane przeze mnie wiosennymi makami).

 


Wprowadziłam do salonu mocny akcent kolorystyczny, który wspaniale kontrastuje z okiennym pejzażem.
Mam ostatnio chwilową (zupełnie do mnie nie podobną) ochotę na wyraziste barwy.




Pomału gromadzę wielkanocne inspirację.
Czas zweryfikuje czy plan na pastelowe święta,
nie będzie spalony na panewce ;)




Trzymajcie się ciepło !

You May Also Like

24 komentarze

  1. Śliczne;-)
    Też bardzo lubię anemony, ale w przeciwieństwie do Ciebie nie umiałabym wskazać swojego ulubionego kwiatu. Zmienia mi się to co chwilę, zależy od pory roku, nastroju, pogody za oknem i pewnie wielu jeszcze czynników;-)
    Myślę, że ochota na barwne akcenty przychodzi wówczas, gdy za oknem jest szarawo i mało barwnie.
    U mnie od świąt króluje czerwień.
    I pozostanie pewnie jeszcze na jakiś czas (co najmniej do Walentynek;-)))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam grupkę kwiatowych faworytów ;)
      To prawda ,że sezonowość roślin pozwala odkrywać je z każdym rokiem na nowo.
      Kwiaty to emocje!
      Ściskam

      Usuń
  2. Jak przytulnie i kolorowo:)Uwielbiam te kwiaty....

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu cieeeeepło! To chyba przez te kolory...? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZECUDNA KOMPOZYCJA Z TYCH KWIATÓW;-) PIĘKNIE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak mi dobrze...anemony to także moje ulubione...a ty cudnie pokazałaś ich naturę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie! Niezwykła kompozycja i te piękne soczyste barwy anemonów...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolory, a Twoja kompozycja wygląda przecudnie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię te kwiaty,cudnie wygladają u Ciebie. U mnie dostępne tylko białe i czerwone, nawet nie wiedziałam,że takie kolory są.pozdrawiam ciepło, udanej niedzieli Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ila, białe (,,graficzne,,) anemony o tej porze roku wyglądają równie cudownie, jak kolorystyczny mix.

      Usuń
  9. Te kwiaty wyglądają pięknie i mają takie cudne kolory! Bardzo mi się podoba! :) Fajna świeczka:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Anemony... przyznaję się bez bicia że nie znałam wcześniej... sa piękne, i faktycznie podobne do maków :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiatki kojarzę (choć nigdy nie gościły w moim domu) ale nie znałam nazwy ;) ładna :) i same kwiatki ładne :))) z makami się faktycznie kojarzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znałam tych kwiatów ale musze przyznać, że mnie zauroczyły. Te niebieskie sa przepiękne uwielbiam ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie te kwiaty ożywiają wnętrze!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, nawet nie wiedziałam, że tak się nazywają.

    Jeszcze nie myślę o dekoracjach wiosennych, choć też powinnam, ale te mrozy.... na razie kupuję czapki (bo normalnie ich nie mam) i opatulam się jak mogę :))

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alizze mam podobną motywację do zakupu czapki (w domu mam tylko jeden dyżurny beret) ;)

      Usuń
  15. No właśnie - bo jak tu pastele z początkiem wiosny ugościć, kiedy energia i kolory aż kipią!!! Szczególnie po takich mrozach jak teraz...
    Wiele razy słyszałam o tych kwiatkach ale nigdy ich jeszcze nie miałam - wesołe...:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamilo droga, piekne te kolory u Ciebie! Jestem zachwycona, anemonami (wlasnie je poznalam, milo mi - ze mnie to totalna noga w swiecie roslin jest, ale pracuje nad soba ;oD ) jak i galeria ramek nad stolem, ze o stole i jego wspanialych krzeslach nie wspomne =o)))))))

    Ja jeszcze nie potarfie myslec o Wielkiejnocy przy tych terazniejszych mrozach ;o)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkanoc odległa... a wiosna mam nadzieję ,że już niebawem przegoni siarczyste mrozy.

      Usuń
  17. O ludzie! jakie one PIĘKNE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne :) szczerze mówiąc, pierwszy raz się z nimi spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anemony sa cudne:D Ale ta kompozycja...przeszła moje najsmielsze oczekiwania, az mi dech zaparło...jest boska...ehhh
    :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin