Wieczorne refleksje

by - 07:09:00

Całodzienne bieganie po galeriach handlowych, zdecydowanie nie należy do moich ulubionych sportów ekstremalnych. Po takim chaotycznym czwartku próbowałam zebrać myśli, licząc oddechy (jak mi się wydawało ) śpiącej córki.


Niekiedy oczywiste sytuacje potrafią wywołać u nas pewien stan frustracji.
Nie podejrzewałam siebie o to, że rozczulę się nad infantylnymi różowymi bluzeczkami , kokardkami i groszkami-dziecięcymi ubrankami w rozmiarze 134, 
z których właśnie wyrasta Ola.


I kiedy tak próbowałam przełączyć się z trybu czuwania, na tryb nocnego zapomnienia,
usłyszałam pytanie, zagadkę.

-Mamo? Wojciech Cejrowski ma tylko jedną koszulę , czy wszystkie takie same ?


You May Also Like

17 komentarze

  1. masz bardzo inteligentną i pełną ciekawych spostrzeżeń córcię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qurko, spostrzeżenia Oli często potrafią całkowicie zbić mnie z tropu ;)

      Usuń
  2. Dobre pytanie :-)Spostrzegawczość i przenikliwość Oli jest niesamowita.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa dociekliwość!
    Dziękuję za przemiły komentarz pozostawiony u mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oto jest pytanie;-)))
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahaha bardzo spostrzegawcze pytanie

    OdpowiedzUsuń
  6. buhaha pytanie mnie rozłożyło :))))
    Ciekawe jaka jest prawda :)
    co do ubranek - mam podobnie - zastanawiam się jak to możliwe, ze dzieci tak szybko rosną :)
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, Olcia widac nie da się zbyć:) Inteligentna "bestyjka" ci rośnie - a do tego urocza:) Och, to już ten czas, kiedy wyrasta się z kokardek i groszków??? Na szczęscie po latech do tego wracamy:)
    Buziaki dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  8. no pytanie za 100 punktów, ciekawi mnie co odpowiedziałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  9. -Ana-
    Aniu, ma tu na myśli ofertę handlową, która raczej wpisuje się w schematy. Ola jest wyjątkowo wysoka jak na swój wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. -Wiolka-
    Odpowiedziałam pytaniem , na pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieci rosną:) ale masz piękną Córkę:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. tak dzieci rosną...ja ostatnio pakowałam śpiochy syna rozmiar 56..A Twoja córcia to błyskotliwa istotka!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wojciech Cejrowski mówił kiedyś, że kupił kilka takich samych koszul :) możesz uspokoić Córeczkę :)

    P.S. Telefon do Przyjaciela... niby tak... ale jakoś specjalnie o tym nie wspomniałam, bo ja miewam ostatnio bardzo niską tolerancję na ludzi.. nawet na bliskich... to chyba przemęczenie...
    W normalnej sytuacji zgodziłabym się z Tobą po stokroć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zacytuję Oli Twój komentarz ;)

      p.s Zawsze wszystko możesz ,,zwalić,, na przesilenie, pogodę.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/