Gdzie ta zima ?

by - 10:44:00



Od kilkunastu lat, trwałam w przekonaniu, że śnieg może być jedynie otoczką Bożego Narodzenia,
po świętach-galopem do wiosny! Wyjątkowo skutecznie utwierdzał mnie w tym mróz, który pomimo kryjącego podkładu, okrywał twarz rumieńcem i przypominał o założeniu rękawiczek.
 Obecnie jest inaczej...
Coraz więcej migoczących wystaw sklepowych, wigilijnych przepisów przerzuconych od niechcenia, a mimo to echa nadchodzącej kolędy nie słychać w oddali.
Ola pisze listy do św. Mikołaja, a ja uzbrojona w ciepłe szale i swetry, wypatruję śniegu.
Gdzie ta zima?



You May Also Like

8 komentarze

  1. He he,brawo dla anonima;-)
    Wiem co ten wzrok oznacza,mój Franciszek robi tak samo,nawet przyjmuje taką sama pozę,cwaniaczek.
    Piekne buty i kolory rzeczy które pokazujesz,takie moje idealne i jak jeszcze uszłyszałam ta muzyczkę co masz na blogu,odpadłam ostatnio lubie bardzo takie klimaty.I jak tu powiedzieć,że nie ma pokrewnych dusz?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. -Ania-
    Psy w moim domu były od zawsze, ale jedynie Luśka wyrosła na gimnastyczkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię taką zimę bez śniegu. Może dlatego, że moi bliscy pracują z dala od domu, a ja czekam cierpliwie na ich bezpieczny powrót.
    Luśka bardzo fotogeniczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam na śnieg bo jakaś ta zima smutna bez śniegu. Buty zjawiskowe muszę się rozejrzeć za zimową wyprawką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie z Anią -taką muzyczkę jednak mogę słuchac jak jestem sama w domu......a szkoda:)) za sniegiem nie tęsknię...psinek cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie śnieg na święta nowy rok i już mogłoby go nie być. Codzienne odśnieżanie auta, korki na ulicach, zaspy.... nie, nie, nie .....

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kamilo :)) Zmieniłaś bloga, a ja, zalatana, dopiero się połapałam :)) Ale już jestem, pozdrawiam i powiem ci, że ja też już bardzo, bardzo czekam na śnieg! Mógłby już być :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin