Pokój Oli-małe zmiany

by - 23:16:00



Pokój Oli powoli nabiera charakteru, a udział G. w metamorfozie, staje się proporcjonalny do mojego. W ubiegłym tygodniu, mąż uszył materac do olinkowego łóżka (to był dla niego priorytet), materiałowy pojemnik na zabawki (patrz zdjęcie 2) i zrobił tablice na szkolne zapiski.
Ściana nad komodą  przestaje świecić pustką i co najważniejsze, kupiłam narzutę.
Zastanawiałam się kilka dni nad wyborem (jakby człowiek większych problemów nie miał) i padło na miętowo- niebieską, gładką tkninę. Zdjęcia tego nie oddają, ale idealnie harmonizuje z odcieniem ,,groszków,, na tablicy.
Myślę że na tym jednolitym tle, fajnie będzie wyglądał pakiet poduszek.
Chwilowo taki mam zamysł ;)
Pochwalę się jak znajdę coś odpowiedniego.

You May Also Like

24 komentarze

  1. Pokój naprawdę słodki i dziewczęcy - myślę, że Ola lubi przebywać w swoim królestwie :) A co do męża - zdolniacha!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała być znowu małą dziewczynką i wprowadzić się to tego pokoiku ;-) prześliczności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz szyjącego męża? Podziwiam.
    Detale nadają ciepła pokoikowi. A poduchy koniecznie. Niedługo planuję sesję u moich dziewczyn. Zapraszam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. uszył materac?, że sam go uszył, a czym go wypchał?
    Pokoik super, a jaki porządek, jak to robicie?

    OdpowiedzUsuń
  5. -Dwa domy-
    -amaggie-
    Dziękuję w imieniu męża.
    -Ania-
    Przyznam się ,że sama uwielbiam tam wypoczywać, róż działa na mnie kojąco ;)
    -Dwa domy-
    Tak, mam szyjącego męża i muszę przyznać że robi to lepiej
    ode mnie ;)
    -Balbina-
    Materac, to właściwie obszyte warstwy specjalne pianki-gąbki (nie pytajcie o szczegóły , bo to dla mnie,,czarna magia,,)
    Balbino, z tym porządkiem bywa różnie, ale generalnie od ,,małego,, Ola nie ma problemu ze sprzątaniem swojej ,,drobnicy,,(czytaj pieski, klocki itp.)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pokoik cudeńko prawdziwe.
    Jak ja zazdroszczę tego zabawkowego minimalizmu, u nas jak w sklepie zabawkowym;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie królestwo - dała bym się pokroić za coś takiego w dzieciństwie :-) Gratulacje dla Ciebie i Pana Męża. Niezły z Was dekoratorski duet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja żałuje, że jako dziewczynka nie miałam takiego ślicznego pokoiku!! :)
    Ola pewnie jest wniebowzięta!? ;)
    a tatuś jaki zdolny, fiu, fiu :))
    Pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pokój, godny małej uczennicy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Tatuś uszył!!!Łał!!!Zdolniach!Pokoik bardzo dziewczęcy i nabiera swoistego kolorytu!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak bylam mala to marzylam o takim pokoiku, widzianym jedynie na filmach oczywiscie :)pozdrawiam serdecznie, super robota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i dziewczęco. Ciekawe, bo je tez ostatnio przemalowałam i lekko poprzestawiałam w pokoju mojej Oli. Nawet mebelki mamy z tej samej serii :))) Tyko u nas na ścianach króluje wrzosowy fiolet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaśniutko,przyjemnie i sympatycznie!!!
    Mąż zdolny bardzo!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nadzwyczaj zdolnego masz meza, brawo dla niego!
    Pokoj bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. najpierw się zdziwiłam, że mąż szyje, a potem przypomniałam sobie, że mój dziadek był krawcem :)
    no ale w dzisiejszych czasach to jednak niezwykła męska przypadłość ;)

    pokoik cudny- piękne te wszystkie dodatki i szmatki :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo w stylu mojej córki, która zakochana jest w różu i bieli. Mi również się podoba, mebelki ikeowskie bardzo ładnie się komponują z kolorem ścian i dodatkami. Pokój mojej córki też urządzony jest w podobnej tonacji kolorystycznej tylko, że ona jeszcze żyje w świecie komercyjnych zabawek, wróżek, barbie itp. a ja nie mogę zabronić jej tego chaosu bo to jeszcze niespełna 4 letni szkrab. Miło się oglądało, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, subtelny pokoik. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny i typowo dziewczęcy pokoik! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szyjący mąż?!!to masz Skarb w domu!
    bardzo dziewczęcy pokoik:) piękny!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. słodki i przyjemnie, sama bym sobie tam pobyła :)), zdolny mąż to skarb, wiem bo mam i ciesze się, że Ty też masz ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokoik śliczny. Nie przegadany i nie przekolorowany.W takim pokoju to dopiero musi się śnić!!:)Gratuluję smaku i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Your photos are always beautiful!
    Hugs,
    Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  23. Peześliczny pokoik. Podziwiam te dziewczynkowe kolorki. Cudnie wszystko się prezentuje. Takie zmiany na nowy rok szkolny są wspaniałe. Najważniesze, żeby właścicielka była zadowolona. Pozdrawiam ! Iza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin