Chromoterapia

by - 01:21:00



Oddziaływanie kolorów wykorzystywano już setki lat temu. Poprzez zmieniające się barwy w przyrodzie, człowiek poznawał ich znaczenie, wpływ nie tylko na sferę estetyczną, ale i emocjonalną.
W egipskich papirusach pojawiało się stwierdzenie ,że ten kto zna swój kolor, zna samego siebie.
Trudno mi pisać o własnych kolorach, bo nie potrafiłabym jednoznacznie wskazać ulubionego.
Ostatnio na nowo zachwycam się pochodnymi zieleni. 
Akwamaryna to spokój, harmonia i równowaga.
Od około dziesięciu lat, nieobecna w mojej garderobie, powróciła do łask w towarzystwie neutralnej szarości (w takim zestawieniu trudno popełnić błędy).
To wyraz tęsknoty za przeszłością i przełamanie własnych barier.

Tym razem detale w zimnych odcieniach, zdominowały botaniczne, letnie wzory.




You May Also Like

25 komentarze

  1. Bardzo udany zestaw.
    Botki świetne!!!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie kolorystyczne.... jesoooo a ja wciąż łażę w czerniach i jeansach... :(

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. JA tez lubię te kolorystyczne zestawienie!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, że tak rzeknę! Super zestawienie! I te spodenki pięknie leżą:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. no Kochana zadasz szyku tej jesieni. A jakie botki odważne. Uwielbiam taki kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne buty!!!! Pasek swietnie wygląda ze spodniami (ale masz figurkę Kochana!). A ja dostałam w tym odcieniu szal na urodziny i kolczyki i też już w nich chodzę:) Nawet nie wiedziałam, że taka modna jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw barw;) Ja też lubię się bawić kolorami ale w garderobie zawsze kolorem bazą jest biel lub szarości a reszta w zależności od nastroju;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no buty obłędne ;) To pierwsze zawsze rzuca mi się w oczy, taki bzik butowy, a kolory bardzo nastrojowe i jak dla mnie bardzo jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  9. coś jest z jesienią, że przyciaga takie niejesiennie kolory:) Piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super
    klasyka z szaleństwem
    buziole w noch

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw rewelacyjny, piękne kolczyki! A co do ostatniego zdjęcia, czy to nie z Łagowa? Pytam bo mamy identycznego czerwonego buka na podzamczu:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Super zestawienie, będzie Ci w nim bosko. Ja dla siebie wybieram ciepłe kolory jesieni.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne turkusy i szarości :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kolorystyka, po prostu Francja elegancja a z Ciebie babeczka na topie:-) Także lubię dobrze wyglądać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. -Ana-
    ,,ale masz figurę,,...w kształcie ,,gruszki,,zapomniałaś dodać ;)))
    -ila-
    Kochana, Ty to masz ,,oko,,.
    Łagów -a jakże!

    Dziękuję że zechciałyście kilka słów pozostawić po sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestawienie:) spodnie i butki - WOW:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię to połączenie. Ja ostatnio testuję jagodową szminkę na ustach ( w takim jaśniejszym odcieniu) - to mój nowy wynalazek na jesień hi hi.
    Buciki ekstra !!!!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. JAK TO MÓWIĄ...ŁADNEMU WE WSZYSTKIM ŁADNIE...PIĘKNE KOLORKI...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,
    piękny zestaw! ja uwielbiam zieleń we wszystkich jej odcieniach...

    Ostatnio otworzyłam słoiczek z wiśniami w syropie (Amarene sciroppate), które zrobiłam wg Twojego przepisu i muszę przyznać, że są rewelacyjne!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantasyczna kompozycja! Bardzo elegancko i te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamilko - no ja bym za Twoją "gruszkę" dala wieeeele!!!! Masz super figurkę i świetny gust!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zestawienie - muszę wypróbować. Mam fioła na punkcie morskiego więc to chyba mój kolor ale zestawiam z beżami albo jak mam humor przekorny to z fioletem. Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin