,,Centrum dowodzenia,,

by - 02:39:00



Początkowo myślałam o zakupie biblioteczki, ale tym samym pojawiał się problem z organizacją przestrzeni, pod domowe biuro. Trafiła się  gratka i pod wpływem impulsu, jestem posiadaczką sekretarzyka z nadstawką. To prezent o którym długo marzyłam i nareszcie część mojego księgozbioru, znalazła należyte mu miejsce. Stare walizki improwizują dekoracje i  stały się schowkiem na wszelakie kable, kabelki tudzież przewody, których ukrycie spędza mi sen z powiek.
Jedynie fioletowe tło, psuje ogólne wrażenie, ale tegoroczne malowanie salonu, odkładam na wiosnę.

You May Also Like

26 komentarze

  1. W dwóch słowach: JEST PIĘKNIE ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mebel... uwielbiam takie stylowe meble a ten jest wyjątkowo zgrabny i ma świetny kolor :) Jak dla mnie bomba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo!!!!
    przepiękny sekretarzyk, a ściana fioletowa jest przecież urocza:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo stylowy sekretarzyk!!!A walizki są boskie:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. I sekretarzyk i walizki super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny i bardzo stylowy. Świetnie się prezentuje. Czasem takie zakupy pod wpływem impulsu są najfajniejsze.
    Pozdrawim!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mebelek! A dekoracje tworzą klimat... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mebelek jak marzenie, a krzesełko jakie do niego?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny nabytek. Kable to zmora wszystkich komputerowców :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNY I TAKI ZGRABNIUTKI,AQRATNY:)))JA KABLE TRZYMAM W DINICY WIKLINOWEJ....FAKT NIE SĄ PIĘKNE:)POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylowy mebelek, tylko pozazdrościć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny mebelek!!!I te walizeczki! Cudnie jest!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny sekrearzyk ukryty w szafie :) pomysl z walizkmi swietny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Walizki też wykorzystuje z lubością.Sekretarzyk czadzior!!!!-poddałabym go wybieleniu oczywiście.Pozdrówka dla Ciebie i szkolniaczki!!!-aga

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie cudo:))mój ojciec wyciągał takie ze śmietników albo od ludzi remontował i sprzedawał, ale to było 20 lat temu teraz znowu ludzie szanują takie meble, przecież one mają dusze...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na ogarnięcie wszystkiego. Moim zdaniem fiolet wcale nie przeszkadza no ale ja mam fioletowa obsesję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow piekny mebel, fajnie ze teraz mozesz skryc w nim ksiazki, tez cos podobnego przydaloby mi sie:)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny! A sposób na zakrycie kabli oryginalny - ja też ciągle z tym mam problemy...

    OdpowiedzUsuń
  19. No i pięknie! :) uwielbiam takie 2w1 ;)
    Dekoracja z walizek przednia, ja tez nie znoszę kabli na wierzchu :/
    Pozdrawiam Kamilko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. -esophie-
    Twój zachwyt nad fioletem , pewnie podzieliłabym kilka lat temu, tęsknie za ciepłymi odcieniami.
    -llooka-
    Karolciu, nie mam pojęcia:)
    Zapewne pomysł, jak przeciąg wpadnie do głowy.
    -MariaPar-
    -Qra Domowa-
    -Pomidorra-
    Jessssu, te kable to zmora!
    -z potrzebywnętrza-
    Jestem niemal pewna, że mabla bieleniu nie poddam ;)
    Kolor drewna doskonale harmonizuje z szafami które stoją w tym samym pomieszczeniu.
    -florysztuka-
    Co ja bym dała ,żeby na takim śmietniku wylądować.
    Sama pamiętam podobne obrazki z przeszłości.
    -Atena-
    Właśnie, te książki! Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczy fakt ,że mają w końcu odpowiednie miejsce.

    Dziękuje za Wasze słowa uznania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny!!! Taki sekretarzyk marzy się i mnie, tyle, ze w jasnym drewnie...kiedyś gdzieś...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna !!! Piękna i stylowa.
    Uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny mebel, a ten fiolet fajnie wygląda!!!

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięęękny mebel!!! bardzo mi się podoba!
    Chyba musisz mieć juz dość tej ściany skoro tak piszesz, ale naprawdę nie wygląda źle i komponuje się dobrze z sekretarzykiem!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin