Szkolenie i wyniki candy

by - 09:16:00


Jestem zmęczona , ale szczęśliwa.
Kilka dni temu rozpoczęłam warsztaty florystyczne i miałam niecodzienną okazję przeszkolić grupę panów.
Przed pierwszymi zajęciami, stres zżerał mnie potworny.
W głowie klarowała się wizja, mężczyzn siedzących z wyrazem twarzy, jakby za chwilę mieli powiedzieć ,,co tam pani wie o życiu,,  i dla kontrastu moja skromna osoba , podskakująca i opowiadająca o symbolice  kwiatów. Słowem -abstrakcja ;)
Jednak, jak się okazało nie taki diabeł straszny.
Grupa była chętna do współpracy i z każdym, kolejnym dniem, pozytywnie mnie zaskakiwała (i nie mam tu na myśli ,,łapówki,,w postaci worka podgrzybków i pluszowego miśka,  którego otrzymałam na koniec).
Fajni ludzie, często z ciekawym życiorysem.
Z pewnością będę ich miło wspominać.

 A oto dowód na to ,że panowie również  potrafią.





Zwycięzcę candy wybrała moja latorośl .
Szalir
proszę o adres na maila.
Gratuluję i dziękuję Wszystkim za udział w zabawie.


You May Also Like

25 komentarze

  1. Te bukieciki na prawdę zrobili panowie?? śliczne! gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No zdolniachy, widać wrażliwą duszę mieli ;)
    Dzięki za zabawę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no nie wierzę:) Ale się cieszę :) dziękuję :)maila wysłałam :):):)
    a czerwony bukiet powalił mnie na kolana, cudny , chyba bym się zdecydowała na podobny gdybym teraz brała ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  4. -Ana-
    Z niewielką pomocą ;)
    Większość światowej sławy florystów, to właśnie panowie.

    -ika-
    W dowód tej wrażliwość, przy pożegnaniu, wzruszenie ogarnęło nie tylko mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z checia przyjelabym taki bukiecik od panów :) widac postarali sie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe doświadczenie.
    Bukiety śliczne. Szalir -gratuluję :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. A czemuż by panowie mieli nie potrafić, prawda? :)) Dzięki za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod ogromnym wrażeniem...
    Brawo Panowie!
    Tak trzymać! ;-)))

    PS...faktycznie ten czerwony bukiet przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. widać, zawładnęłaś ich duszami - piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy robisz :) i piękne dzieła panowie stworzyli :) no no
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  11. męskie bukiety świetne

    A co do candy, znów nie ja bleee:-)
    Gratuluje zwycięzcy

    OdpowiedzUsuń
  12. Auuuuuuu no czoła chylę. Faceci ostatnio zaskakują mnie pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę! I taki materiał da się ułożyć ;) Fajne są takie warsztaty i prowadzenie ich, no nie? :)

    Przy okazji - zapraszam do siebie - jeśli tylko sobie tego życzysz - po odbiór wyróżnienia :)

    http://prezentowisko.blogspot.com/2011/08/dziekuje-wyroznienia-sa.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wielkim wrażeniem wrażliwości Panów. Świetny dobór kolorów i profesjonalne wykonanie. Zwłaszcza ta ostatnia wiązanka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ zdolni ci panowie....a i co sie dziwić,że takie cuda ułożyli-przy tak fajnej i dobrej nauczycielce-pozdrawiam i gratuluję zwyciężczyni"_:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super panowie zrobili bukieciki:) Gratuluję zwyciężczyni Candy:)
    Zapraszam do mnie na słodkie Candy:)
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/07/10tys-odwiedzin-i-candy.html
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  17. zwyciężczyni gratuluję a tym panom to tez w sumie, chociaż mój maż fotografował już dla DW facetów florystów i ich kompozycje, no ale ci to świeżutcy po kursie więc innego rodzaju podziw się należy ;)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Utalentowana nauczycielka + mężczyźni wrażliwi na piękno = przepiękne bukiety. Sama chętnie wzięłabym udział w takim szkoleniu, oczywiście jako uczeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie... no wiadomo, że faceci potrafią tylko z reguły im się nie chce.... tym większy szacun dla tych, którzy się za kwiatki wzięli.... piękne te bukiety.

    Gratulacje dla Zwyciężczyni!

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla Zwyciężczyni!
    Talent Panów podziwiam. Ostatnio byłam w pracowni miejscowego wikliniarza - facet z kobiecą wrażliwością i wielkim talentem. Panowie potrafią!
    Pozdrawiam!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  21. Congratulations to the winner and to yoy, dear, for the lovely blog and candy! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Panowie potrafią zaskoczyć, a nam kobietom wydaje się,że ich dobrze znamy;-)
    Gratulacje dla szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę, mistrzyni pokazała - panowie zrobili ale tak, ze szczęka opada. Cudowne bukiety.

    OdpowiedzUsuń
  24. no, no... zdolni panowie! szkoda, że mój od kwiatków ucieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko takie tu świeże u Ciebie:)
    Pięknie tu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin