Pożegnamy przedszkole ...

by - 00:24:00



Jestem osoba szczęśliwą , chodź potrzebowałam troszkę czasu, by to zrozumieć.
Mam wspaniałą , mądrą córkę , dom który pomimo tego, że nie zawsze lśni czystością jest nasz i siłę by spełniać swoje marzenia.
Od kiedy Ola wkroczyła w szeregi przedszkola , minęło kilka lat i wiem ,że ten okres nie był zmarnowany.
Olinkowe zakończenie roku , uświadomiło mi że przez codzienność ślepniemy i nie potrafimy popatrzeć na swoje życie z oddali. Wydaje nam się ,że robimy tak wiele, a inni dają z siebie tak mało.
Wczorajsze życzenia, kwiaty, modlitwy, podziękowania, niosły siłę dobrych zaklęć.
Mam nadzieje ,że medaliki ofiarowane przez Siostry, staną się nie tylko pamiątka tego wyjątkowego dnia, ale będą cennym drogowskazem dla naszych pociech.

Wczoraj wróciliśmy do domu około dwudziestej...
cóż więcej mogę dodać...
Dziękuję...
Pożegnanie było bajkowe..


You May Also Like

24 komentarze

  1. Cudny bukiet, przepiękny. Moja córeczka ma jutro zakończenie przedszkolnego roku lecz nasza przedszkolna przygoda nie kończy się- przed nami grupa czterolatków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZEPIĘKNY BUKIET..POŻEGNANIA....MAJA JEDNAK W SOBIE PEWNĄ NUTĘ NADZIEI...NA NOWE-LEPSZE-CZEGO ŻYCZĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i mogę sobie wyobrazić, jaka piękna to była uroczystość, ciesze się, że potrafiłaś to tak ując i opisać a przede wszystkim docenić :))) i zachować na pamiątkę dla maleństwa
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajkowy jest Twój bukiet! A Olinek skończył pewien etap w swoim życiu. Czas beztroski mija... Życzę Wam samych szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    bukiet przepiękny!!!
    Oli, życzę dużo szczęścia i wielu sukcesów!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowy bukiet i piękne Twoje słowa! Chcemy być szczęśliwi i takie chwile zatrzymania i wzruszenia uświadamiają nam, że to prawdziwe szczęście mamy na wyciągnięcie ręki, to te wszystkie codzienne drobnostki, które wywołują uśmiech na naszych twarzach i pokój w sercach. Dziękuję, bo właśnie przypomniałam sobie, że jestem szczęśliwa:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny bukiet, u mnie w przedszkolu córeczki też było uroczyste pożegnanie, cóż nasze dzieci wkraczają w nowy etap życia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewien etap już minął, a teraz czas szkoły przed Wami:) to będzie przeżycie:)
    Ale śliczny bukiet:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiet przepiękny a i zakończenie przedszkola w niesamowitej oprawie.Wszystkiego dobrego dla córeczki na nowym etapie życia jakim jest szkoła.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, my też wczoraj z łezką w oku oglądaliśmy pożegnalnego poloneza w wykonaniu naszych pociech....
    Ech... czas płynie..

    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  11. A co maja medaliki do wychowania dzieci?Sam medalik to za malo,zeby dziecko wiedzialo co jest dla niego dobre.To nie XVI wiek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szanowny Anonimie,
    Dziękuję ,że mnie uświadamiasz, ale doskonale zdaję sobie sprawę, w którym wieku żyjemy ;)
    Trafna uwaga, że sam przedmiot niewiele wnosi w wychowanie naszych pociech. Uważam jednak,że za tym symbolicznym gestem (jaki było ofiarowanie medalików przez Siostry)kryje się cała idea wychowawcza placówki, do której uczęszczało moje dziecko.Uwierz mi na słowo ,że na tym etapie edukacji, Ola nie ma problemu z odróżnianiem dobra, od zła ;)
    Dodam tylko ,że przedszkole wybrałam świadomie i gdybym miała zrobić to jeszcze raz, postąpiłabym tak samo.

    Pozdrawiam Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba jestem na etapie powolnego rozumienia, że jestem szczęściarą :)
    Te chwile musiały być dla was niezwykle wzusające. Niedługo kolejny etap i następne wzruszenia... czasem ma sie wrażenie, że czas płynie tak niesamowicie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak juz jest, że nasze dzieci przechodzą do nastepnych "etapów" a my razem z nimi.TRZYMAJMY JE MOCNO ZA RĘKĘ,USMIECHAJMY SIĘ DO NICH,PRZYTULAJMY!

    Dorosłość juz nie jest taka magiczna.

    Śle moc pozdrowień.
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo ważny dzien w życiu małej dziewczynki, dobrze, że mama to rozumie i przezywa go razem z nią:) A może nawet bardziej????:) Cudowne zdjęcia, bukiet, zamyslona Olcia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zakończenie przedszkola. Ach pamiętam jak szykowałaś jej garderobę.
    Tak mi się zebrało na Olinkowe wspomnienia, że poprzeglądalam sobie wcześniejsze posty z Olą w roli głównej. Waszą Marchewkową Krysię, upiększanie pokoiku Oli, Wasze spacerki, pierwsze mleczaki i Zębową Wróżkę.
    Taki medalik to wspaniały prezent. Mimo, że dzieci świetnie odróżńiają dobro od zła to taki Święty symbol jeszcze im może w tym pomóc. Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Cię Kamilo :)
    ...z taką Mamą Ola poradzi sobie w każdej życiowej sytuacji i będzie wspominać, że miała cudowne dzieciństwo! Wszystkiego najlepszego dla Was :)
    ps. odkryłam Cię u Oli83, z czego się bardzo cieszę, bo trafiłam w kolejne cudowne miejsce. Twoje zdjęcia mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się ktoś czepia...
    Medalik poświęcony ma w sobie dużą moc, ale nie wszyscy o tym wiedzą...
    A to co najważniejsze to na pewno wiesz dobrze :) i fajnie, że Olinka była w takim miejscu :)))
    Zyczę jej powodzenia w doroślejszym życiu :)
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. no to ostatnie przedszkolne wakacje.
    Bukiety świetne

    OdpowiedzUsuń
  20. Plakalam jak bobr jak moje dziecko spiewalo pozegnamy przedszkole,poklonimy sie szkole.. lata temu a ja pamietam.

    Zycze pieknych wakacji i sily na zaczecie szkolnych problemow ..

    piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  21. -Pomidorrra-
    ,,mam wrażenie ,że czas płynie tak niesamowicie szybko,,-zgadzam się z Tobą całkowicie.
    -Lovely Home-
    Mam nadzieję że od tej dorosłości, dzielą nas jeszcze kroki milowe.
    -Ana-
    Na zakończenie, kiedy odbywało się wspólne błogosławieństwo, chyba większość rodziców płakała ze wzruszenie, to był piękny dzień nie tylko dla dzieci.
    -Mammmamisia-
    Dziękuję i uwierz mi,że przed Tobą podobne (podwójne) uniesienia.
    -Gosia-
    Bardzo mi miło, dziękuję za dobre słowo.
    -Dag-eSz-
    Wiesz, mnie poruszyło to z jaką duma dzieci noszą medaliki i wczoraj stwierdzenie Oli, że
    kiedyś opowie o tym swoim dzieciom i wnuką .
    -Balbina-
    Na to wygląda ;)
    -justmaga-
    Takie cenne wspomnienia warto kolekcjonować, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamilo, piekny blog, ciesze się że tu trafiłam, piekne słowa o przedszkolu a córcia przeurocza. Bardzo interesujące i niezwykłe zdjęcia.

    Zapraszam też do mnie
    http://myhandmade-mojemlynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/