Dla zdrowotności umysłu własnego ...

by - 03:27:00

Uciekłam w rodzinne strony ;)
Wizja  robót budowlanych, mających przeciągnąć się do końca wakacji
( i na dodatek, prowadzonych w godz. od 6.00 do 22.00 )
jakoś specjalnie do mnie nie przemawia.
Musiałam odpocząć od hałasu, bo w przeciwnym wypadku szaleństwo w najgorszej postaci gwarantowane.

Zbieram siły do powrotu, a tymczasem życie toczy się innym torem...

Wieczorne podlewanie wypielęgnowanych zagonków babci i selekcja roślinek według wypracowanych przez lata metod.
Pierwsze zbiory rzodkiewki, świeże zioła... czegóż chcieć więcej...




Kleiste, słoneczne popołudnia z truskawkami w tle.
Olka prawie nie wychodzi z basenu i tylko czekam kiedy między palcami wyrosną jej błony ;)




A kiedy pogoda daje wytchnienie,
przyglądamy się zwierzętom i tym dużym (sąsiedzkim) i tym małym (udomowionym).
Nawet pani kaczka , jak na prawdziwa ,,dziwaczkę ,, przystało przyprowadza swoje pokaźne stadko (w liczbie 14 szt) w celu zapoznawczym ;)




Pozdrawiam cieplutko  i  słonecznego weekendu życzę Wam Wszystkim !

You May Also Like

27 komentarze

  1. o tak! ale zdjęcia genialne.. zatęskniłam aż za takim latem i klimatem i taką lekkością! :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawki....... oj zjadłabym taki koktajl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze rodzinne strony...zapewne można wypocząć!czego Ci życzę!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna ta Twoja wieś, moja jest bardziej ucywilizowana więc tez czasami tęsknie za takimi widokami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne krajobrazy..pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna okolica, piękne zdjęcia. spokój 'wylewa'się z nich aż przez monitor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach - jaka sielska, prawdziwa wieś z dzieciństwa...Mój wiejski kawałek ziemi, mimo, że wiejski to jednak bardziej nowoczesny, ale taką wieś jak pokazujesz też znam. Babcie moje dwie w takich klimatach mieszkają. Ja w ogóle ze wsi pochodzę :)I te krowy na koplu i kaczki w stawie, wszystko takie znajome :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypoczywaj! nie ma to jak wakacje na wsi :)))
    Pozdrawiam!
    ika

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie....U mojej babci w Bieszczadach, też kiedyś tak było...Niestety to już czas przeszły, jednak podobne obrazki, jak te uchwycone przez oko Twojego obiektywu, przechowuję w sobie.
    Ale ktoś miał fantazję, budując taki drapacz chmur dla ptaków! Bliżej im do nieba. Cudnie!Pięknej pogody Ci życzę! Wszystko inne już masz:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia, a klimaty moje wymarzone, uwielbiam wieś, wiem o czym piszesz i co czujesz, to przyjemne być w takim miejscu, dobrze, ze macie taka możliwość :))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia, ojjj przydalby mi sie taki odpoczynek bez tego wszystkiego.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie:)) właśnie takiego miejsca na wakacje potrzebuje!zmęczyło mnie miasto, hałas,ruch..sielsko, wspaniale!
    odpoczywaj!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny czas, tylko pozazdroscic takiego w rodzinnych stronach, ah ile ja bym dala moc powylegowac sie u mamy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne okolice, bardzo ciekawa jestem gdzie ten malowniczy zakątek się znajduje:)! Wieś to jest to, co kocham najbardziej w świecie, na szczęście mam pola i łąki na wyciągnięcie ręki.
    Udanego wypoczynku Wam życzę!
    Pozdrawiam i zasyłam promyczki słonka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego wypoczynku!!! :)
    U Was lato! a u nas w Norwegii zimno! 12'C mamy i raczej deszczowo...
    Buziaki ślę (dzisiaj mamy wolne, bo święto Wniebowstapienia obchodzone jest teraz, a nie w niedzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nabieraj, odpoczywaj leniuchuj, wdychaj, korzystaj.
    BUZiole w noch

    OdpowiedzUsuń
  17. Sielsko,anielsko,pięknie!!!
    Lubię Twoje spojrzenie na świat..
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. W takich okolicznościach przyrody nic tylko ładować baterie i rozkoszować leniwie czasem wolnym.
    Życzę Wam również słonecznego weekendu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj jak chciałabym tam być teraz-zaraz. Tymczasem miejski obraz za oknem...:-(

    OdpowiedzUsuń
  20. no to Kamila odpoczywajcie, zbierajcie siły, leńcie się, zażywajcie świeżego powietrza
    Budka lęgowa na zdjęciu świetna i jak wysoko.
    A i Kamila mam pytanie jak Ty to robisz, że dwa zdjęcia obok siebie na blogu zamieszczasz, podziel się wiedzą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż kapie z tego cudownego, rozleniwiającego szczęścia :) Kiedy patrzy się na te zdjęcia, ma się ochotę odwiedzić...Twoją Babcię, hehe :) Miłego i owocnego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach co za sielskie widoki. Chciałabym uciec na chwilkę do takiego spokoju i nie myśleć o miejskich problemach.

    OdpowiedzUsuń
  23. wzdycham do tych zdjęć siedzac dzielnie w pracy (;
    Miłego weekendu.
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamilko wiem, o czym piszesz! Ja też uciekłam na wieś:) Ale Twoje rodzinne strony, to chyba jakaś bajka, nie rzeczywistość. Cudowne zdjecia i truskawkowy Olinek - mniam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin