Pokaz florystyczny ;)

by - 14:06:00


Jak widać na załączonym obrazku, pogoda w Książu była delikatnie mówiąc niesprzyjająca.
Wyobraźcie sobie ,że wychodząc rano z domu nie spodziewałam się ,że za kilka godzin będę tańczyć w baletkach, po zmarzniętej brei;)
Tym razem zamek utonął w śniegu, a zwiedzający stali się jedynie ekscentrycznym dodatkiem do tego zimowego krajobrazu ;)))
Niemniej jednak, atmosfera była gorąca i dzielny sztab florystów z mojej rodzimej szkoły,
(o której więcej można przeczytać TU ) pracował w pocie czoła, od wczesnych godzin porannych.
O proszę, oto efekty ...







Oczywiście to tylko ułamek przygotowanych prac.
Oprócz bukietów i kompozycji , zwiedzający mogli podziwiać niezwykłe bukiety ślubne, oraz biżuterię floralną, której tegoroczną mistrzynią, została okrzyknięta nasz kochana Ewcia ;)

Ciąg dalszy nastąpi...



A tymczasem przemarznięta, ale naładowana energią,
żegnam się z  Wami.

p.s. Żałuję, że jako puentę dzisiejszego posta, nie mogę dodać zdjęcia bałwanka,
 ukoronowanego wieńcem z bzu.

You May Also Like

16 komentarze

  1. O tej porze śnieg w ogrodach może tylko porządnie wkurzyć ! Trudno uwierzyć w kwiaty ukryte pod śnieżną pierzynką. U nas natomiast chłodno, ale słonecznie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie przez ten śnieg nie dojechałam do Zamku...Wrocław był zasypany...bukiety piękne i te kompozycje również mi się bardzo podobają!!!pozdrawiam mroźno i słonecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie, to co się wczoraj działo na poludniu Polski bylo niesamowite, aż się nie chce wierzyć :/ ale trzeba mieć nadzieję, że snieg stopnieje i wyjdzie słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w środkowej tez się działo, jeszcze mam śnieg na trawniku... :), ale w tym morzy kwiatów chociaż na chwilę mozna było zapomnieć o majowej zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj sie porobiło śnieg w maju. Kompozycje piękne chętnie przygarnęłabym jakąś do domu. Uwielbiam kwiaty a te z Twoich zdjęć prezentują się cudnie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krajobraz przepiękny zimowy, ale nie na miejscu. Piekne bukiety. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne bukiety.
    A zamek książański w śniegu wygląda bajkowo (pod warunkiem, że ogląda się go na zdjęciu;-)
    We Wrocławiu była wczoraj prawdziwa śnieżyca.
    Pod moim domem przewrócił się pod naporem śniegu ponad 30-letni klon jesionolistny.
    A dzisiaj już świeci słońce.
    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście niesamowite! To sa dzieła sztuki, a nie bukiety! Cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne bukiety:)
    wracalam z majowki ktora spedzalam w Klodzku i myslalam ze nie dojade do domu, pelno sniegu... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bukiety ! U nas tak samo biało, ale teraz słonko świeci i mam nadzieję stopi białą kołdrę.
    Ciepełko ślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też biało było wczoraj, dziś wróciła na szczęście wiosna:) bukiety przepiękne:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej,
    ależ arcydzieła pokazałaś...

    mnie najbardziej urzekła -
    kompozycja z Gloriozą i łodygami róży...
    choć nie lubię takiej formy...to zrobiła na mnie niesamowite wrażenie...;-)
    Brawo!
    A nastrój za oknem faktycznie powalający ;-)

    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuje Wam tego śniegu :( oby tu do NO, która zaczyna się dopiero zielenić - nie dotarł! :P

    Kamilo dostałaś ode mnie karteczkę wielkanocną z gazetką???
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty niesamowite, zarówno wasze prace, jak i widoki :)) Nie mniej jednak cieszę się, że się na tę wyprawę nie wybraliśmy, w dodatku na letnich oponach... Mam nadzieję, że za rok uda nam się spotkać w bardziej sprzyjających okolicznościach ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Te róże z tym czyms białym- łauuuu, i te pełne bukiety mniam mniam.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwne, bardzo dziwne, ten śnieg, który nam ostatnio towarzyszył - miałam wrażenie, że jestem w dwóch rożnych strefach klimatycznych;)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin