W pakiecie z truskawkami ;)

by - 06:15:00


Dostałam fotel !
Nie powiem żeby ten prezent był owiany tajemnicą .
Kupiłam go na starociach i bardzo chciałam ,żeby Grześ zrobił z niego użyteczny mebel.
Jak wiecie ,,szewc bez butów chodzi,, i zawsze znajdzie się coś ważniejszego, od zachcianek żony (cierpliwość nie jest moją najmocniejszą stroną), dlatego wierciłam połowicy ,,dziurę w brzuchu,,
Widać wyjątkowo skutecznie ;)
Obawiam się że  aksamitna tapicerka będzie koszmarna w utrzymaniu...ale co tam...
Jest piękny i bardzo wygodny (w dzisiejszych czasach sprężynowe siedzenie + trawa morska to rzadkość).

Teraz zamierzam rozsiąść się jak carska księżniczka, na wspomnianym tronie.
Kubek bulionu będzie improwizował berło, a ja oddam się namiętnością,
 którymi niewątpliwie są, odwiedziny u Was.
.



You May Also Like

27 komentarze

  1. POwiem Ci,że fotel jest piękny,sam w sobie i w otoczeniu tych brązów.
    Pozdrawiam ciepło

    ps. moje wrzosowe obicia foteli tez już wołają o wymianę-szczególnie jeden,ale czuję,że prędzej pojawią się w nich dziury niż znajdę kogoś kto mi je obije takim materiałem i tak jak są teraz :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Piękny ten fotel. Kształt, nóżki... ta aksamitna tapicerka - rewelacja.
    I bardzo fajny blog - zwłaszcza florystyczne wpisy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotel wygląda super. piękny akcent czerni. Bardzo lubię Twój blog i jestem ciekawa każdego wpisu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. -alewe-
    Przyznaję rację ,że o dobre rzemiosło dziś bardzo trudno.

    -byziak-
    właśnie...ta aksamitna tapicerka. Mam nadzieję ,że Lusi nie zaadoptuje fotela do własnych celów.

    -Mammamisia-
    Bardzo mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotel bardzo mi się podoba. Szukam podobnego, ale z podłokietnikami do kącika czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że taki wspaniały fotel sprzyja twórczemu myśleniu;-)
    Jest piękny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam aksamit! Jest miękki, przytulaśny i niepokorny gdy bierzesz go "pod włos". Zupełnie jak ja! Nic dziwnego, ze czujesz się jak królowa. Dziękuje za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotel przepiękny, myślę, że można się w nim poczuć jak księżniczka. Mi się podoba dekoracja na stole, chetnie zobaczyłabym jakieś zdjęcie z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej.... jaki piękny :)) podoba mi się czarny :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo - moja abci miała dwa takie fotele, ale pozyła się ich zanim ja dorobiłam się mieszkania :( I wielkie pytanie - robisz coś szczególnego, że te storczyki tak kwitną jak dzikie? Moje od 2 lat nie zaszczyciły mnie niczym poza nowymi liśćmi :( Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotelik świetny i do twarzy mu w czarnym.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny w swej prostocie - takie Walentynki to jest to:) Życzę miłego posiedzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno miałam s swojej galerii takie same dwa fotele, w oryginalnym obiciu. Rozeszły się jak świeże bułeczki. Są potwornie wygodne, tworzone z miłością do człowieka. Fotel świetnie prezentuje się w nowej szacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotelik o ile się nie mylę to typ kubełkowy :) Baaaardzo wygodny :) No i dobra, stara jakość :) Gratuluję zakupu. Z pewnością będziesz z niego zadowolona :))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie że nie ważne czy będzie w łatwy w utrzymaniu. Dawno, dawno temu bo jakieś 11 lat temu miałam bzika na punkcie białego domu i też mi ciągle mówiono bez sensu się pobrudzi. Kurde może kupmy sobie wszystko w kolorze brudu i będzie fajnie nic się nie pobrudzi. A co do gustu to mi przelazło na szary i beton. Marzy mi się taka piękna, szara, betonowa ściana i do niej Twój fotel jak znalazł z tym aksamitnym obiciem

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki slodziak z niego.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. -szalir-
    Zdjęcia kompozycji pokazywałam w poprzednim poście ;)

    -Pomidorrra-
    Informacje na temat pielęgnacji storczyków znajdziesz w komentarzach pod tym postem
    http://floralnieanemon.blogspot.com/2010/08/storczyk.html

    -MariaPar-
    W tym wypadku, oryginalnego obicia prawie nie było. Bardzo żałuje ,że nie zrobiłam zdjęć ,,przed,,

    -elaine-
    Fotel jest MEGA wygodny...a gdybym jeszcze posiadała do kompletu podnóżek- ,,żyć, nie umierać,,

    -Balbina-
    O tak, ten beton! Kiedyś marzyłam o pracowni w której materiałem wykończeniowym byłby beton- doskonałe tło dla kwiatowych aranżacji.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję bardzo:* Do tego postu wczoraj już nie dodarłam, a siedziałam cały wieczór na tym blogu. Muszę napisać, że jestem oczarowana twoim światem, zdjęciami i klimatem, jaki tu panuje. Co chwilę pokazywałam coś mężowi. Czytanie tego bloga to jak wtapianie się w subtelną, cudowną muzykę - sama przyjemność. Pozdrawiam serdecznie i chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaaa! piękny fotel! skąd się takie bierze? ja też bym jeden przygarnęła ;) do nowego mieszkanka...

    OdpowiedzUsuń
  20. Materia godna fotela.
    Prezentuje się świetnie !
    Pozdrawiam
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się taki fotel... ;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. fotel jest piękny! a u mnie jest coś, co jeszcze pasuje do tego pokoju!! - :) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachciało mi się truskawek ! Fotel jest piękny i musi być bardzoooo wygodnyyyy, aż chciałabym w nim zasiąść :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/