Jak z bajki...

by - 05:50:00



Jest pięknie !
Jak dla mnie-sceneria z filmu ,,Opowieści z Narnii,,
Pamięta ktoś z Was wersję,
 którą ponad dwadzieścia lat temu, można było oglądać podczas ferii zimowych, w TVP1 ?
W czasie trwania emisji, na moim podwórku milkły gwary, bo każdy z rówieśników, ślęczał z nosem przyklejonym  do telewizora. A że okolica w której mieszkałam, była nad wyraz urokliwa, granica między baśnią a światem rzeczywistym, delikatnie się zacierała.
Jakie to były wspaniałe czasy!
 Dzień zaczynał się i kończył na dworze!





Dziś ( w imię ratowania życia) okaleczyłabym Lusi.
 Ciągnęłam ją za ucho (bo jedynie za nie zdołałam chwycić) kiedy to , moja psia durnota, poczuła zew natury.
 Zachciało jej się  polowania na kaczki, pływające w pobliskim stawie...usłyszałam plum... i resztę możecie sobie wyobrazić...
...o mały włos...

You May Also Like

13 komentarze

  1. Pięknie, cudo... a te gałązki ...
    trafnie napisałaś,
    że jak z Narni...
    że jak w bajce...
    Pozdrawiam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite ujęcia!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamila, zdjęcia rewelacyjne !!!
    Bajka :)
    Opowieści z Narnii akurat tej wersji nie pamiętam.
    Mam nadzieje, ze psisko sie nie rozchoruje po wybryku.
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja 5 letnia córcia tę właśnie wersję poznała i pokochała po raz pierwszy :) I chciała oglądać wciąż i wciąż :) Nowe wersje też mamy, ale od tej właśnie się zaczęło :)
    Krajobraz cudny, ale...ja chcę WIOSNĘ ! :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. -artambrozja-
    Na chorą raczej nie wygląda, pomimo tego ,że po powrocie do domu z pyska zwisały jej sople. Poczekamy- zobaczymy, póki co siedzi obok mnie i tradycyjnie ,,sępi,,.

    -arcobaleno-
    Córka pomimo młodszego wieku , dojrzalsza od naszej Olki (obejrzała ,,Opowieści z Narnii,, ale bez specjalnych zachwytów), na nowsza wersję nawet jej nie namawiałam...może książka wyda się ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Zima potrafi być piękna.
    Ach te psiaki....

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Artystycznie uchwycona zima.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się : jak z bajki!!! U nas dziś bardzo słonecznie i takie ślę pozdrowienia:)

    Tomaszowa*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie uchwycona zima. Dobrze, że pieskowi nic się złego nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtorze sie, ale zdjecia sa naprawde jak z basni! Przepiekne!
    Poglaski dla psotnego pieska;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szron to niesamowite zjawisko w przyrodzie :))) a stare "Opowieści z Narnii" pamiętam :) jak byłam mała to oglądałam i byłam oczarowana tą bajką, magiczną szafą i lwem!!! lwa najbardziej zapmiętałam, bo bardzo wzruszyła mnie jego śmierć...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin