Zima w naszych progach.

by - 02:01:00



Zima rozgościła się w naszych progach.
Śniegiem oprószyła szyszki, a gałąź przyodziała w lodowe kolczyki, tylko kaloryfery (na moją korzyść), dalej zbuntowane.
Tak dziś przechodząc przez przedpokój pomyślałam, że ta dekoracja, jest kolejnym dowodem mojej zbieraczej natury.Dobrze ,że mąż przywykł i ze stoickim spokojem, pakuje do samochodu wszystkie skarby, znalezione podczas spaceru.
Nawet nie dziwią go wieczorne zapytania ,,czy może ma w pracy, jakąś starą dechę ?,,

Pozdrawiam i uciekam malować szafkę (coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu , że porwałam się ,,z motyką , na księżyc,,)


You May Also Like

15 komentarze

  1. Podoba mi się dekoracja z konaru. Połączenie nowoczesności z tradycją. Pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosta dekoracja a jaka piękna... super wieszaki, świetne wianki i gałęzie (trochę przypominają jelenie rogi:) a zdradź proszę z czago są 'kryształki lodu'?

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaus-
    Oprócz konara, w wazonie znalazło miejsce poroże (ale masz oko),a co do kryształków-to
    gotowy półprodukt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne rosochate-ośnieżone wianki !
    W sam raz dla Pani Zimy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły! Wianeczki mnie zauroczyły:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez kiedys dekorowalam i to dosc czesto swoje mieszkanie,ciagle bylo cos nowego teraz niestety troszke mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne!Bo przecież zima jest taka piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe,zimowa dekoracje:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. zimowo.. ale wcale nie zimno! Zachwycam się wianuszkami!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie udekorowany przedpokoj;) chyba przejde sie na jakis spacerek aby zdobyc taka "galazke" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful decoration!!!!
    Have a great friday,
    Yvonne

    OdpowiedzUsuń
  12. Wianeczki ośnieżone i szyszki wyglądają pięknie :)
    Kamilo bardzo dziękuję za miły komentarz u mnie i za odwiedzin :*
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zimowe dekoracje! Może pora na polubienie zimy?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie takie lodowe sople można kupić?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/