Rogaliki Siostry Miriam

by - 11:39:00



Rogaliki Siostry Miriam, a właściwie rogaliki grzechu warte ;)
Najlepsze z pośród wszystkich których dotychczas próbowałam.
Przepis- banalny!
1/2 szklanki piwa
2 szklanki mąki
1 kostka margaryny do pieczenia
dżem
Z podanych składników zagniatamy ciasto. Rozwałkowujemy, a następnie wykrajamy niewielkie trójkąciki. Na każdy z nich, nakładamy dżem i formujemy rogaliki. Pieczemy około 12-15 minut w temp 180C, gotowy przysmak, posypujemy cukrem pudrem.
Pycha!

A jak już sprzątniemy pobojowisko w kuchni  (Ola pomagała mi podczas pieczenia) czas na wieczorny relax ;)


You May Also Like

10 komentarze

  1. Mniam mniam oj smaczka mi narobiłaś tymi słodkościami,ale cóż ja tylko dzisiaj popatrzeć mogę;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis faktycznie prościutki. Nie daje się żadnego proszku ani drożdży?
    Zdjęcia przecudne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za prosty przepis. Dzisiaj wypróbuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis prosty jak budowa cepa ;) a gwarantuję Wam ,że rogaliki wychodzą pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze przepis tak prosty,że nawet mi powinni się udać :)
    Na pewno wypróbuje.

    Pozdrawiam ciepło z zaśnieżonej wyspy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mnie nimi skusilas ze az dzis chyba zrobie :) Ciekawe jakby wyszly z nadzieniem z lemon curd :) bo jestem oczarowana tym czyms - polecam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przepis- niewiele składników-dziś jeszcze wypróbuję:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis. Wypróbuję, a nie trzeba dodać drożdży czy proszku do pieczenia?.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnych drożdży i proszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie, pysznie:) i jak romantycznie. Ślicznie wyszły Ci te zdjęcia:) a rogaliki wygladają bardzo smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin