Jesienny bukiet

by - 23:18:00


Od niedzieli, co drugi dzień, dziecko moje, maszerowało do przedszkola, w galowym stroju.
Jesteśmy już po pasowaniu na starszaka, dniu nauczyciela i wizytacji biskupa, któremu Ola wręczyła taki, jesienny bukiecik.


Wkład w ,,dzieło,, miała, bo pomimo marznących rączek, chętnie zbierała liście, podczas popołudniowego spaceru.

Przy okazji kwiatowych zmagań, przyszedł mi do głowy pewien pomysł.
Często pytacie mnie w mailach, o różne zabiegi techniczne i pomyślałam, że jeśli będziecie zainteresowane, pokażę na blogu (krok po kroku) kilka florystycznych sztuczek.

Pozdrawiam i życzę słonecznej, jesiennej aury,
 na nadchodzący weekend!

You May Also Like

24 komentarze

  1. Bardzo lubię tą odmianę róży ,piękny jesienny bukiet. Jestem bardziej niż chętna na poznanie kilku florystycznych sztuczek.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny bukiet :* oh tak juz sie tych sztuczek doczekac nie moge :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bukiecik!!!
    Uwielbiam jesień między innymi za tę mnogość florystycznego tworzywa;-)
    Koniecznie pokaż coś krok po kroku.
    Ja jestem zainteresowana;-)
    Sama też miałam taki pomysł, ale jak na razie nie mogę znaleźć czasu.
    Zacznij cykl, może uda mi się pójść za Twoim przykładem;-)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko! Piękne kolory, bardzo mi się podoba. Oczywiście też jestem za pokazaniem kilku "sztuczek" florystycznych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie,że jest odzew z waszej strony ;)
    Florentyno-
    Teraz to mnie rozbawiłaś ;)))
    Jesteś chyba ostatnią osobą o której pomyślałam ,że zainteresowana byłaby poradami ;)))
    Tymbardziej mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięęękny bukiet! Róże cudownie komponują się z liśćmi!
    Pozdrawiam
    p.s. sama pewne przygotowanie florystyczne przeszłam, ale chętnie popatrzę na kurs, może nauczę się czegoś nowego...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok tak tak! Ze mnie florystyczny laik i bardzo chętnie skorzystam z rad:) Bukiecik jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor róż i cały bukiet wyglada świetnie.
    Zupke z poprzedniego posta ugotuję chyba jutro.
    A sztuczki? No pewnie,ze chcemy poznac..
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny ten bukiet ;) Pomysł z liśćmi niesamowity a i kolor róż wyjątkowy ;)
    Czekam z niecierpliwością na kursik florystyczny ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na kursik czekam z niecierpliwością:)))
    Bukiet śliczny!

    pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem jak najbardziej za pokazaniem jakiegos kursiuku ;-)
    Roze cudowne, kolor ich zjawiskowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny herbaciany bukiecik. Ze mnie antytalent do bukietów wic tez chętnie sie pouczę :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokarz pokarz swoje sztuczki kwiatowe...chętnie się ich pouczę a bukiet piękny!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny ten bukiet, po prostu świetny, do głowy by mi taki pomysł nie przyszedł z jesiennymi liśćmi! :)) Jestem bardzo zainteresowana twoimi florystycznymi sztuczkami ;)) Pokazuj jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak, ja też czekam już z wypiekami na twarzy na Twoje krok po kroku!

    Buskiecik przesympatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jesienny bukiet ! Ja baaardzo chętnie poczytam o florystycznych sztuczkach ! Jestem spragniona takiej wiedzy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Twoje porady bede czekac z niecierpliwoscia! Bukiet jest przepiekny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiet przepiękny!!! A porad już nie mogę się doczekać. Byłoby cudnie choć odrobinkę poznać florystyczne sztuczki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo! Pewnie, pokazuj sztuczki!!
    Bardzo podobał mi się bukiet ślubny (w fioletach - róże, hortensje) Twojej produkcji, nawet w rękach go miałam - dla Kasi był.
    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. bukiet piękny! a magicznych, florystycznych sztuczek jestem ciekawa :)

    _______
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie tu u Ciebie. Będę zaglądać i dodaję bloga u siebie do linków:) Pozdrawiam Aneta:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dorotea-
    To miło że tu trafiłaś. Bukiet dla Kasi rzeczywiście był wyjątkowy(podobnie panna młoda).

    Zapowiadam ,że pierwsze krok po kroku dotyczyło będzie kompozycji nagrobnych...
    Mam wielką nadzieję ,że Was nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  23. łał - ten bukiet z liśćmi - cudeńko! :)
    triki nie triki ja z chęcią się dowiem różnych rzeczy z dziedziny florystyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin