Żonkile i prezenty które sama sobie zrobiłam ;)

by - 23:57:00



Na wstępie dziękuję Wam , za wszystkie przemiłe komentarze i życzenia, które zechciałyście pozostawić pod poprzednim postem.
Czytając te pohwaly od razu urosłam 5 cm. ;)

Słonko świeci i gdyby nie ten przeszywający, zimny wiatr, wydawać by się mogło, że to wczesna wiosna nastała. Pogoda tak mnie natchnęły, że  postanowiłam posadzić żonkile w skrzynkach. Efektu dopatrywać się będę w marcu, a że debiutuję- to finał może mnie zaskoczyć.
Tak sobie myślę ,że chyba jakiejś presji blogowej uległam (zaznaczam ,że nie szyję) i kupiłam materiał (małżonek szyjący jest ,na szczęście).
Kropek pokazywać nie będę (groszki -słabości moja), ale pokazuję Wam tkaninę, z której docelowo ma powstać bieżnik ( 2 szt.) do salono-jadalni.
Wygrzebałam to cudo z pod sterty szmat  w magazynie, gdzie właśnie trwa wyprzedaż ;)

Lambi a teraz słów kilka specjalnie dla Ciebie;)
Na tegoroczne życzenia urodzinowe przyjdzie jeszcze czas.
Świętowaliśmy imieniny i z tejże okazji prezent sobie zrobiłam
( a co! w końcu od życia też mi się coś należy) i zawieszkę powyższą zakupiłam.
Taka mała rzecz , a cieszy ;)



You May Also Like

13 komentarze

  1. Super prezent. Nawet taki zrobiony samemu sobie :-)Śliczna zawieszka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka cudowna z moim ukochanym zdjęciem.
    Też często sprawiam sobie prezenty, bo tak jak napisałaś ...a co!...:)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka przeurocza :-)
    Żonkile w skrzynkach powiadasz ? A potem gdzie te skrzynki się trzyma ? Muszą mieć chłód a nie mogą przemarznąć ? Żonkile KOCHAM :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki cudny materiał też bym kupiła. Jest jeszcze?:)
    Co do sadzenia cebulek i ja w tym roku debiutuję. Już mam kupione tulipanki i szafirki. Tylko muszę się wziąć do sadzenia... Zawieszka, jak mniemam od Alicji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za debiut cebulkowy. Ja debiutowałam trzy lata temu - tulipany zaskoczyły mnie mnogością barw, to bardzo cieszy wiosna i wtedy przychodzi takie poczucie, ze mogłam jeszcze więcej.... Wiec w tym roku zaszalałam z cebulkami tulpanów- poszłam na całośc. Niestety krokusy wyszły mi marne, niektóre pokazały łodyżki, listki i jakby zbierały sie kwitnięcia, ale ostatecznie - nic z tego... Albo ziemię mam w tym miejscu ubogą albo sprawdza się teoria niektórych ogrodników, że czasem trzeba dwóch -trzech lat , by cebulka w pełni wywiązała sie z zadzania. Późne sadzenie sprawia, ze może nie zdąży zgromadzić potrzebnych składników mineralnych z gleby. By juz nie truć o moich wywodach cebulkowych dodam, że własnie dzis - własnie zaraz ide sadzic moje pierwsze żonkile .
    Zobaczymy wiosną ....
    (((:
    Cudna zawieszka- ten motyw mnie zawsze rozczula...
    Pokaż koniecznie- co Pan Mąż uszyje . Moc uścisków, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne, wiadomo, gdy czlowiek sobie sam robi prezenty to zawsze trafia w gust;-)
    Zawieszka mnie zachwycila, ach!To plocienko z napisami i numerami to poszewka na podusie? Tez bardzo fajna!
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i duuuuuza buzka:)
    pozdraiwam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyryla-
    żonkile zimują w skrzynkach na balkonie, czytałam ,że dobrze jest pojemniki obłożyć styropianem,ale co z tego wyniknie , to dopiero dowiem się wiosna ;)

    Ilooka-
    Zawieszka oczywiście od Alicji, w sprawie tkanin odezwę się na priva.

    Ivonn777-
    Nie omieszka pochwalić się,,tworami,, męża.
    Tulipany spróbuję posadzić w przyszłym roku, bo w przeciwnym razie przyjdzie mi pranie suszyć w domciu :)

    Pozdrawiam Was ciepło -WSZYSTKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O przypomnials mi o cebulach, zawsze na wiosne orientuje sie ze zadnych nie posadzilam.
    Tkanina piekna, naprawde niezly kasek trafil sie.
    Zawieszka tak myslalam, ze od Alicji, i utwierdzilam sie czytajac kom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent sobie sprawiłaś.
    Tkanina bossssssska.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kamiluś, i zawieszka piękna, i materiał ale najpiękniejsze są dla mnie Twoje zdjęcia!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, ale to jak zwykle:))) fajnie czasem samej sobie zrobić prezent:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny klimat i niezwykle fotografie!Pozdrowienia cieple.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/