Pierwszy dzień w nowym przedszkolu

by - 23:44:00



W związku z rejonizacją i brakiem miejsca w poprzednim przedszkolu, zmuszeni byliśmy zapisać Olinka do placówki prowadzonej przez siostry (nadmienię ,że mieszkam w swoistej enklawie, kilku zgromadzeń zakonnych). miałam obawy o to, jak Olka zaklimatyzuje się w nowym miejscu,  ale ku mojej wielkiej radości, w  ,,zerówce,, bardzo jej się podoba. Póki co, słyszę same zachwyty, ,,ochy,, i ,,achy,,.
Oby taki stan zauroczenia trwał zawsze ;)
Korzystając z chwilowej nieobecności Oli i aby zyskać brakujące miejsce w szafie, zabrałam się za segregacje garderoby młodej damy.
Przeżucając ciuszki z konta, w kąt, doszłam do wniosku że moja słabość do groszków , krateczek , kwiatuszków, podświadomie przekłada się na ubrania Oli.
Jakoś tak ,,marynistyczne,, się zrobiło.
Kolejne przykazanie zakupowe, brzmi:
Mniej czerwieni i granatów, więcej pasteli.

Od kilku dni wczytuje się w Wasze ,,10,, 
 Przez kolejną osobę (pozdrawiam Muszelkę) zostałam zaproszona do zabawy i dlatego
wieczorem poprosiłam G. żeby wymienił dziesięć rzeczy , ktore lubię
I wiecie co odpowiedział ?
-kwiaty
-kawę
(te pozycje się nam zdublowały)
-dobre wino
-fasolkę szparagową
-wycieczki do lasu
-dekoracje
-drewniane meble
-fotografować
-trufle
-gości ;)
Niestety trochę ta lista się nie pokrywa się z moją (patrz post poprzedni) ale jest równie prawdziwa :)

Pewnie co poniektórych zaciekawił nadmuchany stwór panoszący się na powyższym zdjęciu.
Wyjaśniając- to nowy, helowy, przyjaciel Oli. Mieszka sobie pod naszym sufitem .
Miałam nadzieję że psia mania, minie po zakupie,,żywego pieska,, ale to jakaś niuleczalna zaraza.

You May Also Like

14 komentarze

  1. Sliczna dziewuszka ta Twoja Ola
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Olenka elegantka jak przystalo na uczennice-swietnie.
    Wrocilam do posta poprzedniego i zaintrygowalo mnie ze lubisz jezz, ja dopiero poznaje ten rodzaj muzyki i musze przyznac ze podoba mi sie, ale na razie w sklepie z plytami jestem jak dziecko we mgle haha
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Olinka jest prześliczną jasnowłosą Dziewczynką (pewnie po mamusi:. Garderoba zachwycająca, też lubię moją Mi w marynistycznych klimatach, choć teraz aura iście jesienna, więc trzeba coś pomyśleć i u nas o zmianie garderoby.
    Całusy ślę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że Olince podoba się w nowym przedszkolu , życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie mysie ogonki ;-)) marynistyczna garderoba bardzo mi się podoba! Powodzenia dla Oli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olinka prawdziwie elegancka jak na przedszkolaczka. MOtywy marynistyczne rzeczywiście sa przeurocze i bardzo jej w nich do twarzy.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna dziewczynka:)
    A te paseczki bardzo gustowne!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Panna z Twojej Olinki:-)
    Pozdrowienia dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  9. Córka śliczna!
    zapraszam do zabawy, zajrzyj do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pictures! I like the pretty clothes in navy-style ... and the dog!
    Liebe Grüsse
    Doris

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Ole.Powiem Ci ze nasz Szymek chodzil do siostrzanego przedszkola, ktore wspomina i on i my bardzo cieplo.Dobrych dni i cieplo sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie sie prezętuje Twoja "zerówkówna"...ciacho wygląda pysznie...Miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej Prezentuj....przepraszam za błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olinka - cudna dziewczyneczka, świetne zdjęcia !
    Stół odnowiony przez Ciebie - bardzo mi się podoba, dobra robota i co najważniejsze pasuje idealnie!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin