O tamtejszej florze

by - 03:08:00



Nad jeziorem prawie nie rozstawałam się z aparatem ( obiektów fotograficznych nie brakowało ).
W ramach selekcji , kolejna dawka zdjęć , tym razem będzie o florze , bo przyznaję poświęcałam  jej proporcjonalnie tyle samo uwagi , co miejscowym atrakcją .
Sosnowe lasy ... strasznie ubolewam nad tym , że u nas przeważają świerkowe i bukowe (no ale cóż, nie można mieć wszystkiego ).  Liczyłam  na przyzwoity zbiór jagód , ale niestety , runo wyschnięte na wiór.
Za  to przytargałam kosze szyszek ( budząc uśmiechy na twarzach tubylców ) i porosty ( Olka za rezerwowała porcję dla reniferów -,, bo Mikołaj dostaje ciasteczka , a Rudolf co? ,, - cytuję ).
Były również cuda, wianki i bukiety ;)
Pamiętam z dzieciństwa takie bukieciki , kiedy wędrując , dokładało  się do rączki wszystko to , co  akurat przykuło uwagę. W rezultacie powstawały łąkowe dekoracje dla mamy .
Przed  Państwem , namiastka mojej radosnej twórczości wakacyjnej.


Zupełną nowością urlopową ( jeśli można to tak nazwa ) byl fakt , że Luśka - turystka , pojechała z nami .
Wiecie jaki , ,rogal, , pojawił się na Olinkowej buzi, kiedy podczas spacerów z psem  natchnęliśmy się na taki drogowskaz .

You May Also Like

10 komentarze

  1. Lubię Kamilo Twoje spojrzenie na świat, przez pryzmat przyrody. Pięknie chwytasz obiektywem kadry.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mogę przejść obojętnie obok kosza pełnego skarbów;-)
    No i rzecz jasna leśno-łąkowych bukietów.
    Zdjęcia świetne!
    Ach, zapomniała bym o wianku;-)))
    Pozdrowienia z mojej dzisiejszej deszczowej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wianek i ujęcia również. Potrafisz patrzeć przez to szkiełko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja na pomoście!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne spojrzenie na wszelakie kwiecie. Jesli nie byłas jeszce u mnie to zapraszam na candy w domilkowym domku

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia, szkoda, ze tak malo pokazalas, zaloze sie bylo ich duuuzo wiecej:-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego ! Uwielbiam sosnowe lasy za zapach i za to że najczęściej nie ma średniego poszycia; widać daleko ...
    Wianek i bukiet przepiękne :-)
    p.s.
    Też zbieram zielsko i rośliny wszelkie ale nie umiem zrobić takiego wianka - buuu.Techniczne problemy mam :-/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia cudne, wianuszek piękny i te grzybienie białe rewelacyjne, mi nawet jednego małżonek zerwał:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiet piękny ,ale ten wianek z jagodami ....mistrzostwo!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. wianki super a bukiet pachnie lasem!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/