Bukiet ślubny z hortensją

by - 02:52:00


Dziś sobota- wyjątkowa !
Oprócz dekoracji ślubnych, dla anonimowych nowożeńców (patrz powyżej), mam ślub rodzinny ;)
Jakoś dziwnie podekscytowana i podenerwowana jestem , ale dzięki Bogu udało mi się dopiąć wszystko na ostatni guzik. Pokazuję moje poranne , fioletowe dzieło (na nogach jestem od piątej) i uciekam zrobić sobie,,oko,, (aaa... i jeszcze muszę doszorować paznokcie).

Bukiet ślubny D. pokażę z panną młodą w tle ;)
Modlę  się o bezchmurne niebo, bo jak nie przestanie padać,
to moje dekoracje na samochód szlak trafi...

U Was też  taka pogoda ?
Buziaki gorące przesyłam.

You May Also Like

16 komentarze

  1. Przepiękna kompozycja kwiatowa :)
    Życzę pięknej pogody i udanej zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko (u mnie też pochmurno)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny bukiet.
    Z Podlasia przesyłam moc sloneczka, które wyszło po deszczowym poranku.
    Udanej zabawy życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bukiet ślubny piękny!!!
    Jego kolorystyka jest wyjątkowa i niepowtarzalna
    Trzymam kciuki za bezchmurne niebo życząc jednocześnie udanej zabawy :o)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet przepiekny, kolor hortensji cudny.
    U mnie dzis wszystkie pogody, pada ,to wieje, to slonce swieci nawet maly grad byl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanej zabawy i oczywiście słońca:)
    Bukiet jak zwykle..urzekający i w mojej ulubionej tonacji!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że dobrze się bawisz :)
    Bukiecik oryginalny :) fiolet kojarzy mi się z jesienią, zwłaszcza wrzosy ;) a storczyk bardzo ładnie ozdobiłaś! :) choć słyszałam, ze musi być w przezroczystej doniczce, bo korzenie lubią światło i chyba coś w tym jest, bo w Norwegii mamy 3 storczyki, dwa w przezroczystych i jeden włożyłam do ozdobnej donicy i jemu zaczeły się sypać kwiatki :( Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No u nas lało jak z cebra.Ja juz wrociłam dzisiaj z weselka i przysłowiowo wyciągam nóżki.Obiegalam sie jak zwykle.
    Lilla króluje znow widzę.
    mam nadzieję iż wrócisz wybawiona.Buźki-aga

    OdpowiedzUsuń
  8. ckieawe takie wszystko w fiolecie ,a swoja droga nigdy jeszcze nie widzialam bukietu slubnego z samych hortencji,ze tez mi wtedy jak wychodzilam za maz nie przyszlo to do glowy,ale wlasciwie to chyba nie bardzo pasowalby mi to mojej slubnej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiet. Lubię fiolety.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko jakie cudowne kolory takie elektryzujące:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory przepiękne, właściwie moje ulubione:)
    bardzo mi się podoba pogrupowanie kolorystyczne, to nadaje charakter całej kompozycji.
    Mam nadzieję, ze pogoda jednak dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pogoda, dopisała? bukiet rewelacyjny!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje, ze slub sie udal, a Ty sie dobrze bawilas.
    Bukiecik slodki.
    pozdrawiam
    basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejsce sympatycznych klimatów - Drutowany ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin