Strych

by - 06:30:00



W moim rodzinnym domu, strych był miejscem znaczącym, bo oprócz suszenia wypranych pieleszy,licznych ciekawych , znalezisk podczas remnontów -można było w deszczowe dni bawić się tam, w chowanego (do tej pory atrakcją dla Olki, jest jazda na hulajnodze, po zadaszonej przestrzeni).
Kiedyś dręczyło mnie pytanie, dlaczego nikt nie wpadł na pomysł zaadoptowania strychu na cele mieszkalne. Teraz wiem ,że lokum byłoby za ciemne -nie ma możliwości wybicia okien na poddaszu (budynek wpisany jest, do rejestru zabytków). 

Na strychu oprócz nagromadzonych przez lata szpargałów, stoi maszyna do szycia którą dostałam od babci (cudny Naumann). Niestety póki co, musi tam poczekać na moją przeprowadzkę (znalezienie dla niej odpowiedniego miejsca, w moich czterech kątach -graniczyłoby z cudem).



I jeszcze by nacieszyć oczy, bezgraniczną przestrzenią (ten widok zawsze mnie rozczula)
pejzaż okienny ;)




Pozdrawiam i uciekam nadrobić blogowe zaległości.

You May Also Like

15 komentarze

  1. Widok z okna Mnie wzruszył.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny widok z okna! A strych równie wspaniały, pamiętam, że u moich dziadków był właśnie taki magiczny strych, na którym suszyło się pranie i można było skarby przeszłości znaleźć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny stryszek,nostalgiczne znaleziska i ten spokojny ,uspokajający pejzaż za oknem.
    Marzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Widok z okna mnie po prostu powalił na kolana!!i ta maszyna!myślę,że znajdziesz dla niej idealne miejsce! mam nadzieję,że pokażesz następne zakątki swojego rodzinnego domu:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne nastrojowe, zdjęcia...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widok z okna zapiera dech !!!
    Bardzo lubię magiczne miejsca, a strychy do takich należą :)
    A ta maszyna - moje marzenie :)
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamila Twoje zdjecia zawsze mnie zachwycaja, strych ujelas w obiektywie zjawiskowo.
    Tez mam starenka maszyne tyle ze Singerke, trzymam ja w piwnicy, bo w mieszkanku brak na nia miejsca, czeka tam sobie spokojnie na lepsze czasy.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Strychy starych domów to takie tajemnicze miejsca. Pięknie pokazałaś swój strych w obiektywie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Strychy mają w sobie magię... Na Twoich zdjęciach można ją odnaleźć.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!
    Jak Ci zazdroszczę tej maszyny!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. taki strych to moje marzenie - a dodatkowo z taaakim widokiem ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tylko tyle ŁAŁ! Piękny strych i niesamowite zdjęcia. U nas w kamienicy to można się przerazić. Maszynę to bym pewnie przygarneła mimo braku miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zaglądać do Ciebie :-) Nie tylko piękne rzeczy i miejsca prezentujesz ale i zdjęcia są świetne !
    A strych ? Kraina niezwykła nie tylko dla dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny strychowy klimat - i ten widok z okna. Zdjęcia wspaniale oddają nastrój miejsca.
    Dla mnie zawsze strych jest i będzie miejscem trochę strasznym przez te ciemne zakamarki i przez pajęczyny...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie miejsca... pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin