Odliczam dni...

by - 02:45:00



Odliczam dni  i tęsknię do...
.... leżakowania w ogrodzie zarośniętym drzewami ,rzucającym błogi cień...
...do smaku pierogów mojej babci...
...do szumiących topoli na starym cmentarzu..
...do widoku dreptający wdów , wracających z popołudniowych nabożeństw..
...do wieczornych cykad przy ognisku i górskiego chłodu...
...do spacerów , wschodów i zachodów słońca ,które sprawiają ,że to miejsce jest dla mnie wyjątkowo piękne...

Na fotografiach mój rodzinny dom.
Tak się jakoś złożyło ,że mieszkałam w osiemnastowiecznym pałacyku.
Za domem znajdowały  się stare pomieszczenia gospodarcze, dziś zaadoptowane na cele mieszkalne.
Staw , kamienista droga, starodrzewy, łąki , pola - wszystko na wyciągnięcie dłoni.


You May Also Like

11 komentarze

  1. Kocham takie miejsca, które mają historię pojedyńczego człowieka.
    Chłodnik wyglada bardzo apetycznie. Ja dzisiaj serwuję zupę pomidorową z czosnkiem i bazylią.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny palac, w niesamowitym miejscu mieszkalas.
    Chlodnik swietny na te upaly.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dech zapiera mnie w piersiach jak patrzę na ten pałacyk. I poiwem, że tylko pozazdrościć. Właśnie wyobraziłam sobie że mam taki pałacyk tylko dla siebie. Ech

    a chłodniku nigdy nie robiłam, moze własnie jest okazja by zrobić bo takie upały

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A to mnie zatkało. Dopiero teraz chwalisz się takim domostwem - na zdjęciach bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. no musze powdziec ze wejscie do domu iscie Panskie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te czarno-białe zdjęcia. Naprawdę pięknie mieszkałaś....
    ...a chłodnik wygląda smakowicie ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego domu:) zaczarowane miejsce, a chłodnik wygląda smakowicie:) może podasz przepis:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! dom faktycznie urzeka! Jest piękny :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten Twój Dom! Na zdjęciach wygląda jak zaczarowany.
    A chłodnik... może by tak jutro na obiadek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny dom. Pewnie masz piękne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin