Słonko - HURA!!!

by - 14:08:00



Nareszcie wyszło słonko -wyczekiwane, utęsknione.
Niespodziewanie temperatura wzrosła (ku mojemu zaskoczeniu), niestety żałuję bardzo że uległam złym prognozą pogody i nie pływam właśnie łódką po jeziorze ;(


Dzisiejszym zamiennikiem dalszych wojaży, była wyprawa na działkę.
Dywan ze stokrotek mamy, to i wianki stokrotkowe były.
Wszędobylski warkot kosiarek i unoszący się zapach grillowania- też był ( uroki miejskich ogródków).

Wydeptane ścieżki, i każdy skrawek zielonej trawy- na wagę złota.




Warzywa, kwiaty w ,,powijakach,, - oj, brakowało słonka,brakowało.
Miejmy nadzieję, że lato okaże się łaskawsze i będzie czym zapełnic spiżarnię.






I najważniejsze
wianek na drzwi - moje własne.
Preparowane liście( bliżej niezidentyfikowane), wiśnia i czyściec wełnisty
(kolejna moja florystyczna miłość).









You May Also Like

15 komentarze

  1. Piękne zdjęcia!!
    Wianek zrobiłaś super!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne fotki. Wianek cudowny.
    Poranne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. słoneczko u mnie również wyszło i pięknie sie robiło:) kwiaty cudne i wianek...boski jest!!!
    Pozdrawiam Cię!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wianek jest przecudowny! Jak ja bym chciała taki mieć na swoich drzwiach...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. oh tak nareszcie slonko u nas tez jest :) piekne wianki :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Olinka w wianku jak rusałka. Piękne zdjęcia Kamilo!
    A ostatni liściany wianek mistrzostwo świata! Powiedz mi gdzie taki czyściec wełniasty można nabyć, bo ogromnie podobają mi się kule nim oblepione?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianki cudne a ten z listków niesamowity!!!U mnie też słonecznie i ciepełko:)pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia genialne:)
    niesamowity ten wianek na drzwi :)

    słońca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko stokrotki... uwielbiam :)
    Wianek super!!!
    Piękne zdjęcia Kamilo.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamilo wianek przecudnej urody, jestem pod jego wrazeniem!
    Zdjecia rewelacyjne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raju! jaki ten wianek bosssski!! :)
    a zdjęcia to Ty robisz po mistrzowsku! :)
    Jestem oczarowana:)
    Pozdrawiam i życzę w dalszym ciągu słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowy ten wionek, tak wreszcie kula słota sie usmiecha!!!!!!! Anka krakowianka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wianek a i zdjęcia bliżej natury - cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek na drzwi wprost niezwykły !
    Zauroczył mnie prostotą i pięknem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianek jest piękny ;) Może zrobiłabyś nam szybki kurs wiankowy... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin