Festiwal kwiatów

by - 01:31:00


W nawiązaniu do posta Ilooki o wystawie kwiatów, chciałabym wspomnieć o podobnym wydarzeniu które
co roku, odbywa się w Zamku Książ.
Oprócz licznych wystawców  i hodowców roślin. Floryści mają swoje 5 minut .
Podczas ,majówki,, pokazy odbywają się codziennie i przyciągają z sezonu ,na sezon liczniejszą publiczność.
W ubiegłym roku i w ciągu poprzednich 2 lat, miałam okazje zaprezentować swoje możliwość. 
Oto mała próbka ;)



Stelaż do bukietu wykonany był z myślą o piwoniach, niestety jeszcze o tej porze roku nieosiągalne.


Otoczenie Zamku jest baśniowe- starodrzewy w okolicznym  parku ,stadnina koni z długą tradycją, piękne wnętrza i ogrody.
Nieopodal znajduje się również palmiarnia...
ale to temat na kolejnego posta. 

You May Also Like

5 komentarze

  1. Dzis napisalam tez podobnego posta o zamku i kwiatach.

    Mialam przyjemnosc zwiedzac ten zamek w Walbrzychu, piekniy jest.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne okolice zamku i piękne bukiety!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam się w tym roku wybrać , ponieważ moja koleżanka też miała tam swoje 5 min :-) niestety nie udało się . Jesli można więcej zdjęć , chętnie zobaczę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Książ i okolice. Jestem tam przynajmniej raz w roku. Na festiwalu nie byłam, przerażają mnie dzikie tłumy, wybieram raczej spokojniejszą część roku. Chociaż byłam kiedyś tydzień po festiwalu i część prześlicznych kwiatowych dekoracji pozostała. Fantastyczne fotografie zaprezentowałaś Kamilo!

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam to szczęście mieć ślub w kaplicy w Zamku i przyjęcie w restauracji książęca. Wspomnienia do końca życia:)
    a bukiety robisz piękne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin