Co w trawie piszczy

by - 23:52:00





Pogoda (delikatnie mówiąc) nieprzewidywalna i kapryśna.
Słońce chciałoby zaświecić, a tu wciąż na horyzoncie złowieszcze chmurzyska.
Wokół tak pięknie kwitnie rzepak, że aż żal, spacerologi nie uprawiać.
( G. liczy na to, że spadną ceny biopaliw-ot, to takie męskie pochylenie, nad moimi romantycznymi uniesieniami).

Spacerek był , wianki też były.... co poniektóre debiutanckie;)
I wielkanoc z drzwi zniknęła ;)



Czarnego kocura spotkaliśmy w czasie łowów , ale coś problem miała z maskowaniem...




...po pewnym czasie, chyba zmienił taktykę..



I ten wszechobecny śpiew skowronków....




.... a  na koniec modelki.....tak cudownie pozowały ;)



Piękna Nasza Polska Cała !!!



You May Also Like

9 komentarze

  1. Masz rację- piękna ta nasza Polska, codziennie będąc na spacerku to powtarzam:) Wianuszek równie uroczy, też muszę prędko coś na drzwi wymyślić bo takie puste są. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten wianek, taki pozytywno - wiosenny ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, śliczny wianek - długo tak pięknie wygląda? Szkoda żeby zwiędł.

    OdpowiedzUsuń
  4. BESTYJECZKA - MAM NADZIEJĘ ,ŻE ZACHOWA SIĘ W DOBREJ FORMIE PRZEZ OKOŁO 2 TYGODNIE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoj wianek zauroczylł mnie jest sliczny, i te jego kolorki.
    Krajobrazy swietnie uchwycone w obiektywie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wianuszek mniodzio !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 tygodnie! Świetnie, czarodziejką jesteś. Mnie by padły pewnie w 2 dni ;-P Ale wianków jeszcze nie wiłam hmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kot w trawie jest swietny hahahah,nigdy wiankow nie wilam jakos nie maial mi kto tego pokazac ,pamietam jak moje starsze siosty wily wianki z mleczy i tak mi zazdroscilam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wianek jest ...przepiękny !
    Ja taki chcę :D Już teraz natychmiast ! Tupię nogą ;-) nie słuchać ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin