Karnawałowe szaleństwo

by - 03:15:00



Na skutek zalegającego wszędzie ton śniegu G. jest głównym odwożącym, przywożącym Olinka z przedszkola i zupełnie zapomniał mnie poinformować o tym, że w dniu dzisiejszym  odbywać się będzie zabawa karnawałowa.
Olka wczoraj o godz. 18, oświeciła nas , że chce być księżniczką z koroną, różdżką i całym dworskim ekwipunkiem.
Zdębiałam, a w głowie pojawił się ogromny znak zapytania.
Wena nie była potrzebna;)
W ruch poszły resztki tapet, ozdoby choinkowe, sukienki sylwestrowe, nawet sztuczne gałęzie.
Dzięki Bogu! Moja pannica pomaszerowala dzisiaj dumnym krokiem  na bal,przebrana za Królowa śniegu.
Minę  miała zadowoloną, nawet bardzo.

 Mama odetchnęła  z ulgą




You May Also Like

24 komentarze

  1. Grunt to pomysłowa mamusia ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokażesz efekt końcowy? Bardzo jestem ciekawa Twojej Księżniczki w "pełnym rynsztunku";-)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa mama!Prosimy o zdjęcie Olinki w królewskiej odsłonie :)

    Pozdrawiam-Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten szał karnawałowy ,aż za dobrze ,kilka lat temu szyłam swojej córce kostium Jasminy ,który sobie wymarzyła .Opaski ,woale ,szarawary ,pantofelki cuda wianki! Nigdy więcej naszywania cekinów !!!
    Ciekawi mnie jak prezentowała się twoja Królewna .
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szybko - mała prezentacja ,,królewny,,

    OdpowiedzUsuń
  6. nie m ato jak pomysłowa mama - jak tu pięknie u Ciebie Kamilo! dziękuję za wizytę i miłe słowo - pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowa i zdolna mama to i w jeden dzień wyczaruje strój królewny!

    Podziwiam, pozdrawiam i czekam na prezentacje całego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! A ja się chyba wkrótce kompleksów nabawię, gdzie nie zajrzę, tam CUDA!
    Naprawdę Kamilko, pomysłowa i zdolna z Ciebie kobitka :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Twoja Królewna!
    Bal pewnie był udany.
    A pleciona podstawa broszki to co to takiego?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dziwnego,że Twoja królewna była zadowolona!Cudnie ją wystroiłaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dałaś radę Kamilko :)
    Córcia śliczna i jak widać bardzo szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Toż to jest cudny aniołeczek, a nie postępna królowa śniegu :))))tak mi się zawsze królowa śniegu kojarzy.
    Dobrze mieć Taką zdolną mamusię.
    A broszka mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Królewna wspaniała , Jej uśmiech stopi wszelkie lody, rozgrzeje serduszka ... Jesteś wspaniałą , pełną cudownych pomysłów kobietą, tyle w Tobie źródełek z pomysłami, nie wyschną nigdy - to wiem na pewno . I wspaniałe jest to, że tak szybko je realizujesz . Ja chodzę z głową pełną pomysłów i archiwizuję na moim twardym wędrującym na karku dysku- odkładając wciąż na później ich wykonanie. Gratuluję niesamowitej pozytywnej energii do działania. Moc uścisków załączam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję inwencji twórczej, która sięga wyżyn nawet w sytuacji stresowej. Znam to: "mamo, na jutro potrzebuję..." mówione późnym wieczorem :)
    Przy okazji zapraszam po wyróżnienia. I dziękuję, że do mnie zaglądasz.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje dzieciatko też miewa takie nagłe wieczorne olśnienia. W tym roku jednak babcia i cioteczka przyszły z pomocą i już na początku grudnia zaopatrzyły mojego synusia w strój Power Rangers. Podziwiam jednak twoją inwencję twórczą w kryzysowej sytuacji.Osobiście wolę właśnie takie stroje karnawałowe własnej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja coreczka wyglada pieknie. Prawdziwa krolowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwa Królewna nam tu rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna Królowa Śniegu!
    Przypomniało mi się moje przebranie z dzieciństwa:-)mamima sukienka ślubna,skracana na szybko i korona z tapety oklejona sreberkami po czekoladach:)P.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za miłe słowa zachęty,życząc twórczych pomysłów i ich realizacji.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna Królowa śniegu!!!!! Bardzo pięknie to wszystko wyszło. Zdolna z Ciebie bestia:) - a to jeszcze przecież była praca w warunkach stresowych:):) i pod presją czasu:) BRAAAAWO:):) Uściski z lasu ślemy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Królewna wyszła PIerwsza Klasa !!!
    Najczęściej szybki pomysł, to dobry pomysł !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin