Bukiet ślubny Magdy

by - 08:24:00

Dzisiejszy post dla nieznudzonych tematem kwiatowym ;)

Mała próbka sobotniego ślubu-wiązanka (z nieszczęsnymi różyczkami ,wstążkowymi)
Dostałam zdjęcie z angielskiego magazynu ślubnego, pannę młodą zaintrygowały w bukiecie wspomniane udziwnienia i różowe dodatki stały się  pryiorytetem ;)
Jakoś poszło....


Wyobraźcie sobie ten sam bukiet...róże magadi .....granatową wstążką wykończona rączka .....i zjawiskowe, granatowe szpilki u głównej bohaterki eventu....
To moja wersja

You May Also Like

17 komentarze

  1. Witaj!
    Tak sprytnie wkomponowałaś wstążkowe dodatki, że patrząc na małe zdjęcie zastanawiałam się co to za kwiaty;-)
    Śliczny bukiecik:-)
    A, że wstążki...cóż, zadowolony klient dobrem najwyższym;-)))
    Na pocieszenie pomyśl sobie, ze nie musiałaś oprószać róż różowym matowym brokatem...
    Bo dopiero wówczas przeżywała byś męki;-)
    Wiem coś o tym...hi, hi, hi.
    Bardzo cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamiluś,temat kwiatkowy jeszcze mi się nie znudził, a tym bardziej bukieciki w Twoim wykonaniu!
    Ten jest cudny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!
    Uwielbiam białe kwiaty, nie ważne jakie, byle by były białe.
    A jeśli do tego dołączyć niewielki dodatek pasteli, to jest to raj dla moich oczu... :) Jak na załączonym obrazku :)
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym wolała wersję z granatem. Ale ta na zdjęciu też jest niczego sobie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty i skromny...Lubię takie klimaty bukiecikowe...Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. narobiłaś mi ochoty na podziwianie tej wiązanki z granatem... ale i ta jest piękna ...taka subtelna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to się mówi: Klient nasz pan :)) Wiązanka piękna, ale chyba wolałabym wersję bez tych wstążkowych różyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delicate!!Romantic.....Best regards,Poopi

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Kamila.

    Your blog is great. You have so many good ideas and your pictures are wonderful.

    Hello from Austria.
    Katharina

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny piękny piękny !!!!! dla mnie subtelny i romantyczny

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Subtelny, delikatny, najważniejsze żeby klient był zadowolony. Ja też za opcją z granatem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. W Twoim wykonaniu wszystkie bukiety są piękne! Masz ten zmysł i wyczucie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to ja niepełnosprytna jestem bo po spojrzeniu na bukiet widziałam róże beżowe z różowymi podbarwieniami a nie różowe wstążeczki hihi, piekny bukiecik!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ....Zapraszam do odbiór wyróżnienia!
    Serdecznie pozdrawiam!!!Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/