Błyskawiczna dekoracja stołu

by - 11:53:00



Pomysł na błyskawiczną dekorację stołu ....np. na romantyczną kolację (dodatkowo , przydałyby się pływające świece)

Potrzebne Nam będą:
-szklane naczynia
-drut aluminiowy (lub każdy inny,ważne żeby był plastyczny)
-kwiaty cyklamena
- woda

Z drutu formujemy spirale i umieszczamy w naczyniu. Następnie ,,wplątujemy,, pomiędzy drut kwiaty.
Cyklameny i całą konstrukcję umieszczoną w wazonie- zalewamy wodą, tak by żaden element nie wystawał ponad taflę.
Kompozycje uzupełniamy dodatkowo draceną.
KONIEC!!!

Tak wykonana dekoracja powinna wytrzymać w idealnym stanie około 3 dni ...później zaczyna parować woda i pojawiają się brzydkie ślady na szkle.

Tonacja kolorystyczna dowolna :)m

You May Also Like

6 komentarze

  1. Proste, piękne i subtelne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie cudne zdjęcia !
    ja też bardzo lubię do Ciebie zaglądać .
    I jestem ciekawa Twojej choinki w tym roku .
    Pytałam - gdzie mieszkasz, bo ja wiele lat mieszkałam w Jeleniej Górze i zastanawiałam się
    w jakiej część Dolnego Śląska żyjesz... Bardzo lubię Wrocław , choć przyznaję, że jego okolic nie znam zupełnie .
    Miłego dnia , serdecznie Cie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj na Bajarce jest Twój wpis z literkowym makaronem w roli głównej- jak znajdziesz proszę daj znać ;)

    miłego Balowania Misiowego życzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyskawiczna ,ale niezwykle efektowna...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mozna to potem wypic ???? hahaha .)

    OdpowiedzUsuń
  6. You have a nice blog here, I wish I could read it. I love the photo at the very top with your logo. If you would like to visit, my blog is Garvinweasel. Happy holidays!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/