Jesień z nutką pomarańczy

by - 00:06:00


Kiedy zaczynałam blogowanie, zamieszczałam głównie posty wnętrzarskie.
To dziwne, ale teraz czuję pewien dyskomfort, wgrywając zdjęcia naszych kątów.
Niewiele się zmienia, tak jak wspominałam kolor ścian po malowaniu podobny do poprzedniego.
W nowe trendy się nie wpisuje.
 Aranżując przestrzeń wraz ze zmieniającymi się porami roku, staram się wykorzystywać  bibeloty które posiadam. Niekiedy  na targu staroci, wpadnie mi w ręce jakaś ,,nowość,, co tak naprawdę  ,,nowością,, jest tylko dla mnie .
Czasem niszowa marka zachwyci wzornictwem, detalami produktu...no i wtedy wracam do punkt wyjścia-gdzie ja mam to postawić ?
Tak pokrótce wygląda moja, domowa filozofia ;)
Jednak nadal wierze, że kiedyś zamieszkam w wymarzonym miejscu.

Salonowa galeria wzbogaciła się o kolejne fotografie.
Poniżej mój rodzinny dom.
Niech Wam wyobraźnia podpowie, jaki strych znajdował się pod tym mansardowym dachem.



W planach mam jeszcze oprawienie kilku zdjęć, uzupełnię nimi tą lukę po prawej stronie.


Tegoroczna jesień z nutką pomarańczy.
Nie mogło obyć się bez przekwitniętego clematisu.
Faktura tej rośliny przywołuje mi na myśl pajęczynę pokrytą kurzem.



Na szafie składzik z pamiątkami.


Kilka tygodni temu dostałam  (ku rozpaczy męża) kolejną walizkę vintage.
Zapowiedziałam, że jak będę spotykać się z jego strony z brakiem poszanowania dla moich zainteresowań,
 przynajmniej będę miała go w co spakować ;)




Na stole szybka dekoracja zrobiona z miechunki.
Zazwyczaj podobne kompozycje powstają podczas porządków i często są zapalnikiem do tworzenia bardziej przemyślanych form. 




Jestem pewna że świetnie wyglądał by wianek udekorowany w ten sposób.


Chwilowo ściągnęłam z okien przepastne sztory.
Pokój zyskał -jest jasno i ,,lekko,,
Tekstylia w szarości odpowiednia kontrastują z kolorami jesieni.




Pozdrawiam Was ciepło i życzę udanego dnia.
Podobno dziś ma być piękna pogoda!

You May Also Like

10 komentarze

  1. POmarańcz na jesień - obowwiązkowo :) PIękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj jesienią królują u nas inne barwy. Z natury wolę brąz ;)

      Usuń
  2. Piękna jesień w Waszym domu. Wszystko ma swoje miejsce i ten porządek!!!
    Pozdrawiam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, zazwyczaj nie jest tak sterylnie. Wystarczy kubek po herbacie pozostawiony na stole, sweter rzucony na krzesło...no i zasieki z wojtkowych zabawek. Upajam się tym widokiem kiedy jestem sama w domu ;)))

      Usuń
  3. Bardzo mi po drodze z przeszłością,bo to co mnie otacza,daje mi pamięć skąd jestem i jaka jestem.Od kiedy pamietam zawsze fascynowały mnie strychy i to co tam mogłam odkryć.Dom powinien być duszą nas samych.Trendy man gdzieś.Razem z M klamociarze;)w terażniejszości z "przeszłością" Ten pomarańcz pięknie się wpisuje:)a wiesz też pomyślałam o wianku;)Ja już nie mam pustej przestrzeni by ją wypelnić więc wymieniam fotografie;)pozdrawiam ciepło Roksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie poznamy siebie, jeśli nie poznamy historii. Musi być u Was pięknie! Uwielbiam wnętrza z duszą.

      Usuń
  4. to jedyny czas gdy akceptuje pomarańczowy Jesień właśnie
    Pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uważałam że żółty jest kolorem wiosny, teraz bliżej mi do ciepłych barw własnie jesienią.

      Usuń
  5. Niesamowita galeria. W moim domowym archiwum zachowały się zaledwie dwa zdjęcia przodków, bo moja babcia pewnego dnia usiadła i porwała wszystkie. A zdjęcia z międzywojnia fascynują mnie. Ta moda, klasa... Na szczęście zachowało się kilka drobiazgów, które pojawią się w naszym domu. Waga, kredens (to może trochę większy drobiazg), drewniany kufer czy makatki. Walizka będzie zbędna, bo mąż podziela zamiłowanie do "staroci" :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie...ta moda. wydaje mi się że kobiety wyglądały bardziej elegancko, z klasą!
      Zazdroszczę takich ,,skarbów,, U mojej babci wisi zegar po przodkach, kto wie być może kiedy przypadnie mi w udziale.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/