Dworki

by - 01:30:00


Witajcie,
Nie chcieliście zwierzać się z Waszych, fioletowych skojarzeń, dlatego dziś temat zgoła inny ;)
Mianowicie, segregując w dalszym ciągu zdjęcia uświadomiłam sobie, że z czasem zapominam wątki obejrzanych ekranizacji; za to wręcz z fotograficzną pamięcią, potrafię odtworzyć wnętrza w których mieszali się aktorzy.
Według specjalistów mimochodem , bez większego wysiłku zapamiętujemy te rzeczy, które poruszają nasze serce. Więc moje najwyraźniej elektryzują stare piece kaflowe, meble, bibeloty , detale i dworki. Począwszy od serialu ,,Złotopolscy,, ,,Boża podszewka,, dalej ,,Noce i dnie,, a skończywszy na ,,Wiernej rzece,, i ,,Nad Niemnem,, - dokładnie pamiętam scenografię każdego miejsca. 

Poniżej dwa dworki, które zwiedziliśmy w tym roku.
Miłego oglądania.

,,Dwór z Moniak,, obecnie stoi w Janowcu.
Zbudowany został w XVIII wieku.
Wewnątrz znajduje się ekspozycja domu ziemiańskiego. Zainteresowanym podpowiem, że na piętrze można wynająć pokoje gościnne.











Dwór , a właściwie ,,Dworek z Pleczysk,,wybudowany została w latach 30 XX wieku. Znajduje się na terenie Muzeum Wsi Radomskiej.
Wewnątrz można zwiedzić wystawę XIX wiecznych wnętrz mieszkalnych.










You May Also Like

8 komentarze

  1. Piękne są :) Chciałabym mieć możliwość posiadania własnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze zwracam uwagę na podłogi, a od niedawna na drzwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Na drzwi wejściowe, najczęściej zwracam uwagę spacerując po mieście.

      Usuń
  3. Całkowicie moje klimaty!:)Gdybym tylko miała kasę(może jakas wygrana w totka-kumulacyjna)ziściłabym swoje marzenie!Zawsze uważam,że urodziłam się nie w swojej epoce,taka Niechciowa ze mnie:)Namiastkę tego klimatu stworzyłam we własnym domu Roksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksano, podobnie myślę o sobie. Miniona stylistyka, wnętrza bardziej do mnie przemawiają. Tajemnica ukryta w przedmiotach, nadgryzionych zębem czasu.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/