Wiosenny wianek

by - 05:42:00


Dziś nareszcie wyjrzało u nas słońce.
Wczoraj szczerze zwątpiłam w nadchodzącą wiosnę, na spacerze marzyłam o rękawiczkach.
Weekend zapowiada się obiecująco, po obiedzie wyjeżdżamy do znajomych...można powiedzieć na ,,parapetówę,,
Pomyślałam, że miłym upominkiem dla gospodarzy, będzie drobiazg na drzwi w postaci wianka.
Wydaje mi się, że Ania będzie zadowolona.
Zwłaszcza że w obliczu przeprowadzki, zmiany placówek dzieciom, obowiązków zawodowych i nadchodzących świąt, ostatnią rzeczą na którą zapewne  ma czas- są dekoracje ;)







Pozdrawiam Was serdecznie i życzę pogodnej niedzieli!



You May Also Like

8 komentarze

  1. Przepiękny wianek! Myślę, że na pewno będzie zadowolona!
    Pozdrawiam Cię Kamilko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, na pewno koleżanka się bardzo ucieszy. Ja cieszyłabym się jak dziecko, bo bardzo lubię takie dekoracje. a mój wianuszek od Ciebie wisi na głównej ścianie i cieszy moje oko. Jest piękny :-)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lekki i bardzo wiosenny - piękny. Wspaniała dekoracja na drzwi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, święta jednak lubią pastele ;)

      Usuń
  4. Ileż wiosny i radości w tym wianuszku.Słodziutki jak cukiereczek,ach te pastele.Koleżanka zapewne podskoczy z radości i całuski będą, będą...Fajną ma koleżankę koleżanka Pozdrawiam Roksana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się bardzo ucieszyła. Co roku myślę o zrobieniu wianka na Wielkanoc i co roku na myśleniu się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin