BLOGMAS -12- Wysyłamy kartki świąteczne

by - 00:18:00

Witajcie!
Nie zawsze jest możliwość zabrania aparatu w każde miejsce,
jednak udało mi się pstryknąć dwa zdjęcia w hurtowni.
Proporcje kolorystyczne produktów oferowanych przez sprzedawców, od razu sugerują tegoroczne trendy.



Po powrocie do domu zabrałam się za sprzątanie.
Nie wiem jak to jest u Was , ale na mnie po weekendzie zawsze czeka najwięcej sprzątania.

Po południu Wojtuś zajął się zabawą samochodzikami... przynajmniej tak mi się zdawało.
Dostał przykazanie, że codziennie może wybrać jednego ,,słodycza,,.
Popatrzcie z jaką namiętnością można zjeść dwie kostki czekolady ;)


Dzisiaj wypisywaliśmy kartki  tzn.
chłopiec z mamą ,,wypisywał,,
Ola pognała najpierw do koleżanki przygotowywać plakat (uwaga) na święto dziękczynienia.
Później załatwiała swoje powinności razem z harcerzami.


Niech Was nie dziwią grafiki- część karnetów kupowałam z Olą , kilka wybrał Wojtek.
Te z Mikołajem najbardziej przypadły mu do gustu.




Synuś nie potrafi jeszcze pisać , ale za to bałwanki i sanie renifera maluje takie że ho, ho!


Naklejki jakoś mało tematyczne, ale musiały zostać przyklejone ;)


Zachwycałam się urokiem świecy, którą Ola dostała w prezencie.
Generalnie to swoje wszystkie walory pokazała kiedy została zapalona.




Wojtuś miał chyba dziś bardzo męczący dzień.
Kilka dni temu opowiadał mi o ,,choineczkach i kropeczkach,, ...wywnioskowałam że chodzi o tablicę motywacyjną. Okazało się jednak, że dzieci mają powieszone w przedszkolu wielkie serce i zbierają dobre uczynki (naklejki z choinkami ) dla Pana Jezusa. 
Już teraz wiem, dlaczego chłopiec tak chętnie układa buty w przedpokoju i pucuje lustra ;)

Poza tym Wojtek był dziś ogromnie podekscytowany faktem ,że ulubiony kolega Kordian 
(on już mamo nie jest łobuzem , tylko czasem) przyniósł dla niego pierniczka w kształcie Mikołaja.

Poniedziałek pełen wrażeń, zasnął po 17.


W kuchni powiesiłam dekoracje i posprzątałam po krecie który mieszkał w doniczce ;)


Mieliśmy z Grześkiem nadzieję, że wieczór będzie tylko dla nas.
Po czym obudził się Wojtek i zaczął szaleć, wróciła Ola i zamówiliśmy pizze o tak nieprzyzwoitej godzinie, że nawet się nie przyznam jakiej ;)

Na dokładkę mieliśmy film,
który serdecznie polecam.



You May Also Like

13 komentarze

  1. Świeca piękna, a Wojtuś - uroczy, taki słodziutki!!!!
    Pozdrawiam T.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszytko w promieniu metra podobnie- klei się od cukru ;)

      Usuń
  2. Powiększyła się Twoja rodzina Kamilo,oj powiększyła!Dobrze,że tylko wirtualnie,inaczej niewyróbka.Całe szczęście ,że Wojtuś nie przemycił słodkości do łóżka.Ja poznałam tę namiętność z jaką można pałaszować czekoladki.Możesz sobie wyobrazić widok pościeli rano.Świeca rzeczywiście czarowna.Przypomina puszeczkę na ciasteczka.Jeszcze się nie spotkałam z takim motywem{na świeczce{a może po prostu mało widziałam,czy co??}Cieplutkie uściski i pozdrowienia dla całej czarownej rodzinki Roksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kupować świece i ta podobnie wydaje mi się wyjątkowa. Puszki o których piszesz zbieram od lat , przechowuje w nich mniejsze ozdoby choinkowe ;)

      Usuń
  3. Kartki z pewnością ucieszą adresatów, a taka z pomidorkiem w środku to już w ogóle!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę sienie śmiać były jeszcze z brokułem i koparką ;)

      Usuń
  4. Jak zwykle jestem zachwycona wizytą u Was :) Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To piękna tradycja. Najbardziej wzruszają mnie na poczcie staruszki, zaklejające ukradkiem opłatek w kopertach.

      Usuń
  6. Kochana, przypomnialaś mi, że najwyższy czas kartki świąteczne powysyłać. Mam nadzieje, że mi się uda, bo często zostawały na święta, wypisane, a nie wysłane;-(
    Fajnie mieć takiego małego pomocnika jak Twój Wojtuś;-) A swoją drogą ciągle podziwiam jesgo rozliczne zainteresowania. Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuje Ci że to nie zainteresowanie...chłopczyk lubi być w centrum zainteresowania i jak mnie swoim charakterkiem potrafi umęczyć, to tylko ja wiem ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/