Październik

by - 05:47:00


Jeden z bukietów, który popełniłam w tak zwanym międzyczasie.
W zamierzeniu miał być energetyczny  i wesoły tak jak Obdarowana.
Przy okazji wgrywania zdjęć, naszła mnie refleksja....
...tak niedawno świętowało się ,,18-nastki,, ...a tu już sypią się zaproszenia na ,,40-tki,,



 Chyba dogłębnie zrozumiałam znaczenie powiedzenia ,,Człowiek ma tyle lat, na ile się czuje,,
Tego zamierzam się trzymać ;)




Mam nadzieję że pogodowy niefart, nie będzie nam towarzyszył w weekend.
Miniony, deszczowy tydzień spędziliśmy w domu.
Wojtek na szczęście coraz częściej sam aranżuje zabawy. Wymyśla place budowy, przedszkola...buduje zamki . Nie ukrywam że jest mi to na rękę, zwłaszcza gdy służę Oli za pomocnika.
O nie, nie...lekcji to my razem nie odrabiamy. Zderzenie naszych temperamentów w kwestiach zadaniowych, kończy się zazwyczaj kłótnią. Odpuściłam temat, czasem przewertuje zeszyty i służę radą, kiedu dziecko poprosi ...ale nie ingeruję.
Ola jest wzorową (obowiązkową) uczennicą więc tylko powinnam się cieszyć.
Ale...





 ...niekiedy wyzwaniem są konkursy, ,,extra klasy,,
Potrzebna wskazówka jak połączyć materiały, zrealizować odważne pomysły lub posłużyć za tz. ,,trzecią rękę,,
W tym tygodniu Ola przygotowywała ,,widokówkę swojego miasta,, lampę z recyklingu i różaniec.



 Na ten ostatni już nam pomysłów brakuje.
Były już kasztany ,żołędzie, koraliki, makarony, gumeczki, teraz w ruch poszły słomki do napojów.
Cytując koleżankę córki
  ,,Różaniec w klimacie funky,, ;)


Jak tam Wasze jesienne nastroje ?


You May Also Like

12 komentarze

  1. Piękne :) oj czas to leci :) :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiet prześliczny! A po ostatnich urodzinach powiedzenia "Człowiek ma tyle lat, na ile się czuje" będę się trzymać mocno. O tym jak zjesienniałam możesz poczytać u mnie. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! I nie jest ważne na które urodziny. Preferuję na każdą okazję :) aktualnie na blogu pokazuję bukiet, który dostałam na pocieszenie, ale is tak się cieszę :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajoma twierdzi że po osiemnastych urodzinach świeczki na torcie nie powinny się pojawiać :)

      Usuń
  4. Kamilko, to ja poproszę o taki sam bukiet na okrąglejszą rocznicę ;) Czas jest bezlitosny.
    Grażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej te znamiona czasu dostrzegam na twarzy:)

      Usuń
  5. Widzę, że szkoły mają podobne pomysły...Starszak wymyślił różaniec z grzanek ale go nie zrealizował ;-) Chyba go zbiłam z tropu moim wielkim znakiem zapytania na twarzy, a szkoda.
    Bukiecik przytulam, bo cieszy oczy, od razu jesień jest weselsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzanki? widziałam różaniec z płatków śniadaniowych, ale ,,grzanki,, ...nie wpadłybyśmy na to ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin