Sto lat, sto lat ...urodziny mam!

by - 02:55:00



Wojcieszek skończył trzy latka ! 
I pomimo że to już bardzo poważny, przedszkolny wiek, to ciągle wydaje mi się że jest taki malutki (nie mylić z nieporadny).


Impreza urodzinowa odbyła się w sobotę. Pragmatycy uznają, że tęczowa otoczka przyjęcia nie jest ważna. Nic bardziej mylnego.  Do zmajstrowania dekoracji zmotywował sam Wojtuś, który pamiętał zeszłoroczne balony i ze szczegółami opisywał papierowe talerzyki. Chłopiec ogromnie cieszył się na przybycie gości.
Wybierał dla każdego lizaki, cukierki i piekł ze mną szarlotkę -na życzenie z kolorową posypką ;)




W związku z naszym miniaturowym metrażem, gościliśmy rodzinę i przyjaciół ,,na raty,,
Niestety momentami przyjmowanie życzeń przerosło Wojtka ...tu dowód ;)


Jednak podczas rozpakowywania prezentów (za które jeszcze raz pięknie dziękujemy) wszystko wracało do normy.




Marzeniem Wojtka był tort z Traktorem Tomem ( o tej ostatniej fascynacji wspomniałam jakiś czas temu)
I przyznam się że to właśnie tort,  skradł mi najwięcej czasu.
Jednak radość synka na widok ulubionych postaci, zrekompensowała cały trud.






 Wybierając zdjęcia do dzisiejszej publikacji, uświadomiłam sobie, że mamy ogromne szczęście -bliskich, z którymi możemy świętować tak ważne dla nas wydarzenia.




I jeszcze kwiaty, które dostałam od męża w dniu wojtusiowych urodzin.




Wieczorem pytam męża
-Grzesiu, a właściwie to dlaczego dostałam od ciebie pomarańczowe róże, a nie czerwone?
,,Niewdzięczna,, wbijam mu szpilę.
 -...bo wiesz ten kolor oznacza wyrazy uznania...a czerwone...
I tu już nie zdążyłam dokończyć, bo mąż z miną zabójcy przerwał
-...jezuuuu...przyniosłem takie żeby pasowały- (od kiedy to on takim pedantem się stał, to ja nie wiem?)-  widziałem przed wyjściem jaki obrus prasowałaś...

Tak że ten tego...romantyzm...i ja w roli jędzy ;)


You May Also Like

33 komentarze

  1. BRAWO!!! Piękny tort, cudowne przyjęcie, wszystko wspaniałe. Jeszcze raz brawo Kamila!
    Najserdeczniejsze życzenia dla Wojtusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza dziękujemy i pozdrawiamy Was serdecznie.

      Usuń
  2. Wspaniale. Najlepsze życzenia dla Wojcieszka :-)! Ja też jestem teraz z szale przygotowań do urodzin mojego Jasia w sobotę - ogromna radość! Piękne zdjęcia, Twój blog, który mnie motywuje i należy do ulubionych. Zapraszam do mnie w wolnej chwili- jestem jeszcze w powijakach, zwłaszcza od strony technicznej, ale ... najtrudniejszy pierwszy krok! Mało kto wie na razie, że już blog działa. bellavitadominika.blogspot.com PS. Sama robiłaś tort? Podziwiam, może kiedyś wreszcie się odważę, tymczasem zamówiłam gotowe figurki z cukru :-) U Was jak zawsze - rodzinnie, kolorowo, wesoło i inspirująco do celebrowania pięknego życia. Tak trzymajcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, bardzo się cieszę że zdecydowałaś się na prowadzenie bloga. Dzięki temu znika zasłona anonimowości i miło będzie do Was zaglądać. Nie przejmuj się początkami ...każdy z nas tak zaczynał.
      Tort przygotowałam sama i jakby mi to ktoś powiedział jeszcze pięć lat temu- nie uwierzyłabym ;)
      Jeśli będziecie zainteresowane ,,sprzedam,, przepis na niezawodny biszkopt.
      Powodzenia w przygotowaniach i udanej imprezy!

      Usuń
    2. Kamilo, dziękuję za miłe słowa. Blog to musi być najpierw przyjemność, a nie gonienie za czytelnikami. Może za jakiś czas sami przyjdą, początki są trudne, ale radość blogowania ogromna. O przepis poproszę niebawem, teraz juz zamówiłam tort gotowy. Samodzielnie zrobię niebawem �� Serdeczności!

      Usuń
  3. Mój synek też właśnie skończył trzy latka, ale przyjęcie przesunięte z powodu choroby małego. Tort super, mój synek tak samo jak Twój interesuje się tylko traktorkami i innymi dużymi maszynami.
    Może i ja wymyślę podobny tort, no bo przecież nie może nas ominąć ta cała impreza :-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście przykre...ale choroba niestety nie wybiera.
      Dużo zdrówka zatem i niech Wam okoliczności sprzyjają ;)

      Usuń
  4. Męzowie - nasze skarby, pragmatycznie usposobione ;) A dla Wojtusia samych cudownych chwil i tak wspaniałego dzieciństwa jakie sobie tylko wymarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne przyjęcie... rozmarzyłam się trochę patrząc na te wszystkie kolorki i cudowne zdjęcia... Dla solenizanta przesyłam moc uścisków, zdrówka i radości!!! Pozdrawiam cieplutko całą rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękujemy za ciepłe słowa.

      Usuń
  6. STO LAT dla Wojtusia!!! Super to wszystko przygotowałaś, a ten tort fantastyczny!!!!!!! Mój synek kilka lat temu też był fanem bajki Traktor Tom. Hania też ma 3 latka i wciąż się zastanawiam kiedy tak szybko urosła... Pozdrawiam Was serdecznie :)))
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, to może podpowiesz co czeka na mnie w kolejce. Była już kolejka...strażackie zamiłowania...obecnie są traktory ...tylko niezmienne pozostają -samochodziki, zwierzątka i jeż ;)))

      Usuń
  7. Wszystkiego najsłodszego dla słodkiego jubilata!!!:)
    buziaki
    P.S. Cudowne przyjęcie i śliczne róże!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne urodziny. Wszystkiego co najpiekniejsze dla Wojtusia
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. U Was zawsze cudownie, rodzinnie! Sto lat dla Wojciecha, który jest moim blogowym ulubieńce!
    Kamilo, za kwiaty wypadało nie rozdrabniać się, tylko podziękować. Następnym razem mąż nie przyniesie hi,hi.
    Grażka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażko, jestem bogatsza o to doświadczenie...następnym razem tylko podziękuję ;)

      Usuń
  10. To już 3 latka?! Wszystkiego najlepszego! Tort cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem kiedy to minęło.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Kochany Grzesiu. I super urodzinki! Wszystkiego naj, najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mam być zazdrosna o męża ;)
      Serdeczności

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Wojtusia i całej Rodzinki:-) Nasz niespełna 5 latek też już niby duży, ale dla mnie nadal malutki:-) uśmiałam się czytając o kwiatach - jak my lubimy sobie czasem życie komplikowac, prawda?:-) pozdrowienia słoneczne ;-) a tort cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, powinnam się czasem ,,ugryźć w język,, ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego!!! U nas impreza za kilka tygodni. Michałek widział już świeczkę z cyfrą 3 i nie może się doczekać tortu ze swoją "cyferą" jak to mówi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ,,trzylatki,, bardzo przeżywają swoje urodziny...chyba bardziej niż wszystkie dotychczasowe.
      W taki razie tort z ,,Cyferą,, musi być ;)

      Usuń
  14. Sto lat dla Wojcieszka:)A czytając tekst o kolorze kwiatów pomyślałam o sobie:) Wszystkie" baby" czasem tak mają, że szukają drugiego dna:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ,że mnie staż małżeński nauczył tego, że niektórych rzeczy i tak wole nie wiedzieć...nie dopytuje , chodź może powinnam ;)

      Usuń
  15. Kiedy te 3 latka śmignęły?! To już mały mężczyzna przecież! :) Najlepsze życzenia i moc uścisków oraz buziaków przesyłam.
    Tort zrobiłaś wypasiony i domyślam się, że Wojtuś zachwycony był.
    A z tymi kwiatami... Mój mąż nie zauważyłby jaki obrus wyjmuję, nie mówiąc już o tym, żeby dopasować kolor kwiatów :D Jędza jesteś :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ania, a Ty wierzysz że mój zauważa ...to czysty zbieg okoliczności który stał się wymówką ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin