Jesienne impresje

by - 05:04:00



 Jesień jest piękna!
Żywe niegdyś barwy zaczynają blednąć.
 Jeśli jednak spojrzymy uważnie na szczegóły, olśnią nas bogactwem faktur i odcieni.










Za nami  cudowny, intensywny weekend!
Zamiast czuć się wyeksploatowana  mam nadwyżkę energii, którą zamierzam spożytkować 
na drylowaniu i suszeniu śliwek.
Zapasy od babci przecież nie mogą się zmarnować ;)








Gdyby kwiaty mogły mówić, zapewne ,,marcinki,, szepnęłyby- zaproś nas do domu ;)
Udanego tygodnia!







You May Also Like

15 komentarze

  1. Właśnie nie dalej niż w sobotę stwierdziłam, ze uwielbiam złotą polską jesień, bardziej niż lato, niż wiosnę. Ma coś pociągającego i te kolory. Każda chwila cenna, szczególnie jak zamknięta w Twoich kadrach. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos kolorów...w tym sezonie pociąga mnie musztardowy i oberżyna. Kusi mnie żeby ten ostatni powtórzyć na paznokciach.

      Usuń
    2. Nie widzę przeszkód :D Fajne zestawienie.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia i kwiaty również :) Jesień ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe jesienne kadry :-) Pięknie, kolorowo i pachnąco. Bukiet prześliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Excellent pictures...!
    xo

    http://casaamantera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamilo- przepiękna jesień w Twoich kadrach. Słowa są zbędne. Nie raz jeszcze wrócę do tego posta, jaka i do wielu, wspaniałe ujęcia. PS. Dziękuję z maile słowa zostawione u mnie, odpiszę tam. Jak na razie mój blog jest zupełnie w powijakach, ale najważniejsze, że blogowanie sprawia przyjemność i radość oraz motywuje i rozwija :-) mam rację :-)? serdeczności dla Was :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że sam lubię wracać do archiwalnych postów. Dostrzegam różnice, zmiany które często przyszły niepostrzeżenia. Wszystko to nas wzbogaca, uczy...blog to wyjątkowa pamiątka!

      Usuń
  6. Zachwycające zdjęcia kochana! I moje ulubione jesienne kwiatki:)
    ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień to moja ulubiona pora roku :) To nie palące już słońce, cudowne kolory i chłodne poranki...
    Własne suszone śliweczki będziesz mieć? Fiu, fiu - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłym roku suszone śliwki zrobię TYLKO jeśli bdę w posiadaniu suszarki. W piekarniku trwa to wieeeki!

      Usuń
  8. Byliśmy w niedzielę w naszych Górach Sowich, jeszcze całkiem zielona ta jesień na stokach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..i jagodowa! W tym roku był ogromny wysyp owoców.

      Usuń
  9. Piękna jesień na Twoich zdjęciach . Ja lubię jesień tylko słoneczną :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ks.Jan Twardowski kiedyś napisał że są ,,dwie jesienie...jedna ze złotem ucieka...w drugiej kalosz przecieka,,
      Większość z nas woli te pierwszą ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/