Marzenia się spełniają

by - 04:18:00


 Wpadam na momencik zakomunikować ,że mam już swój wymarzony, wydziadowany, upragniony, nowy aparat. Tak długo na niego czekałam (a to kolonia, a to ubezpieczenia...) i w końcu moje małe marzenie się spełniło. Lojalnie uprzedzam że będę Was teraz zasypywać zdjęciami. 
Biegam po domu pstrykam i wzdycham . Grzesiek chyba niebiosom dziękował, że wczoraj wieczorem poszłam na schadzkę do sąsiadki... biedny nie mógł mnie już słuchać.
Szczęśliwa jestem po prostu ;)



Próba generalna nowego sprzętu z truskawkami w roli głównej.










Pozdrawiam serdecznie życząc udanej niedzieli.
A tymczasem uciekam, spożytkować nadwyżkę energii sprzątając łazienkę.

You May Also Like

19 komentarze

  1. Kamilo ciesze się razem z Tobą, uwielbiam ten blog!
    Grażka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są magiczne! :) Zakup udany
    Zapraszam na moją nową stronę:
    http://domowewyprzedaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry aparat to podstawa jak lubi się fotografować ( i prowadzi bloga), kiedy Ja wreszcie kupiłam sobie nowy w tamtym roku , cieszyłam się podobnie jak Ty... ;)
    Truskawki uwielbiam w każdej postaci, ale narobiłaś mi smaka na taki smakuśny koktail! Mniam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo:) Pamiętasz, że Ty moją fotograficzną mistrzynią jesteś. Uwielbiam Twoje zdjęcia, zasypuj mnie zdjęciami ile tylko możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie i smakowicie, gratuluję nowego sprzętu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Sama wiem jaka byłaby moja radość z nowego sprzętu. Choć mój na szczęście jeszcze zipie :) A efekty pierwszych ujęć rewelacyjne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się razem z Tobą!!!! Cudowna, smakowita sesja fotografko:):):)
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia zawsze są mi bliskie Mam do nich słabość Czekam więc na kolejną dawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę spełnienia kolejnych marzeń!
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Dratuluję spełnionego marznia;-) I czekam na kolejne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  11. DZIEWCZYNY DZIĘKUJĘ ZA WASZE SŁOWA, ZAWSZE ŚWIADCZĄ O TYM ŻE WARTO PODTRZYMYWAĆ TO WIRTUALNE MIEJSCE ,,PRZY ŻYCIU,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy aparat to jest wielka radocha i super zabawa! Nie żałuj sobie i zasypuj zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To co to za sprzęcik sobie kupiłaś? Fajnie, fajnie :) trzeba się cieszyć z realizacji marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, wymieniłam Olympusa na Nikona ;)

      Usuń
    2. O widzisz, to ja jakiś czas temu przerzuciłam się na Olympusa :)

      Usuń
  14. Oj będzie tak pysznie i pieknie że nie będę mogła się odkleic od komputera ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. taki wyczekany cieszy jeszcze bardziej :-)
    Czekam na masę zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy można wiedzieć, jaki to konkretnie aparat? Przymierzam się do kupna, ale kompletnie się na tym nie znam.
    Piękne zdjęcia i blog. Zaglądam od jakichś... trzech lat:)
    Mama trójeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to Nikon D5200, tylko dodatkowo dokupiłam obiektyw.
      Miło mi że zaglądasz, pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin