Wiosna w lesie, czyli ,,Majówka,, cz.2

by - 04:04:00


Przeglądając zdjęcia z ,,majówki,, dotarło do mnie, jak bardzo lasy potrafią różnić się od siebie.
W tych bukowych wiosna jeszcze na falstarcie, a brak średniego poszycia
 pomagał zlokalizować rozbieganych kompanów.


Najprawdopodobniej jedna z zasypanych sztolni, która na tym terenie nie jest niczym nadzwyczajnym.


Gdyby nie kilka soczysto-zielonych plam barwnych, można się zapomnieć i pomyśleć że to jesień.






Punkty widokowe, zawsze rekompensują trud wspinaczkowy.




W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Zagórzu Śląskim.
Kilka dni temu, trwała tu renowacja zapory wodnej wybudowanej w 1917roku.
W związku z powyższym, z Jeziora Lubachowskiego spuszczono wodę.
Widok pustego koryta, jeszcze bardziej potęgował wrażenie ogromu zbiornika.




Miałam okazję oglądać to miejsce po powodzi w 1998 roku.
Widok był jeszcze bardziej druzgocący. 
Groźna fala która przeszła przez okolice, przyniosła ze sobą tony śmieci.



Wiszący, ruchomy most nad jeziorem-moja trauma z dzieciństwa.
Przed remontem klepki były wybrakowane i (serio)
 śnił mi się po nocach ;)





44m wysokości robią wrażenie.



Udało się Wam w czasie Majówki naładować akumulatory?
Przed nami zapowiadane deszcze, więc znowu przyjdzie nam poczekać na tą przyjemniejszą odsłonę wiosny.
Aktualnie moja okolica tonie w deszczu.

You May Also Like

10 komentarze

  1. Akumulatory podładowane, co prawda ja korzystałam tylko z krótkiego wypadu do parku ale i to pozwoliło wyciszyć się i doładować. Piękne zdjęcia, u nas na Podlasiu trochę bardziej płasko :) Dziś u mnie słoneczko, więc tobie ślę cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę pogody , u nas coś ta wiosna nie chce się rozpędzić.

      Usuń
  2. Zwiedzałam Zagórze kilka lat temu. Zalew wraz z Zamkiem Rogowiec są warte odwiedzenia.
    Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, Zamek Grodno i ruiny Rogowca są warte zobaczenia ;)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, z wielką przyjemnością obejrzałam.Dobrze jest zorganizować chociaż krótki wypad, by podładować akumulatory. Trafiłam tu pierwszy raz i mi się podoba, pozdrawiam Babooshka Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie proszę się rozgościć ;)

      Usuń
  4. Akumulatory podładowane po majówce jak najbardziej :) U mnie cały czas słonko świecie, ale przydałoby się trochę deszczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie narzekałam. U nas dziś pięknie , słonecznie, aż w człowieka nowe życie wstępuje.

      Usuń
  5. A mi ten most kojarzy się z... traumatyczną toaletą na zamku Grodno :D Z czasów studiów i praktyk. Toi-toi to przy tym 5-gwiazdkowy luksus ;) To było oczywiście przed remontem obiektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , to ja takiej przyjemności nie doświadczyłam ;)
      A na zamek Grodno jeszcze muszę się wdrapać z dziećmi.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/