Czas dzieci -kwiecień

by - 04:16:00

 Kwiecień minął nam pod hasłem urodziny urodziny Oli-
zaproszenia, przyjęcie itd.
 Wojciech wstąpił w szeregi czytelnicze, chodź w bibliotece bardziej od książek, interesują go zabawki.
Ponadto prawie codziennie okupujemy plac zabaw... dla mamy to ciekawe doświadczenie socjologiczne ;)




  A ktoś tu miał obserwować gwiazdy.







Gdy zapytałam Młodszego -co robią ?
Starszy tłumacz odpowiedział -szczotkowywują
...cokolwiek to znaczy, zajęcie było niezwykle absorbujące ;)



Na szczególną uwagę zasługuje
,,Poradnik małego skauta,,
i
,,Jak być dobrym zastępowym,,


 ...niestety nic więcej w temacie nie wywęszyłam ;)



Pytanie retoryczne-czy mężczyźni od urodzenia mają zaprogramowany pierwiastek motoryzacyjny?

lekkie-ciężkie
szorstkie-gładkie
miękkie-twarde
 Czyli kuchenny zajmowacz , kiedy mama gotuje a znudzą się łyżki i pokrywki.


...niestety większość je mu z  ręki ;)))

You May Also Like

17 komentarze

  1. Ciekawe o czym książka - o psach czy temat nas zaskoczy? :) Wojtuś kradnie niewieście serca (i nie tylko pewnie) od najmłodszych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ostatnim zadaniu domowym Oli , miałam dylematy czy pozwolić zanieść córce wypracowanie do szkoły...Kurator do drzwi nie zapukał , więc chyba polonistka zna takie przypadki ;)
      Jak nic fabuła nas zaskoczy ;)))

      Usuń
    2. Czyżby jakieś kryminały zaczęły powstawać? :D

      Usuń
    3. Gorzej -romanse niczym z telenoweli ;)

      Usuń
  2. Rozklejam sie patrzac na synka i pelna podziwu jestem nad konkretnymi upodobaniami corki i jej charakteru , Iwona
    i w ogole ...kwicze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olka w swoją konsekwencją i oślim uporem doprowadza mnie czasem do szewskiej pasji...ale myślę że ta cecha pomorze jej w życiu!
      Ciekawe czym Wojciech będzie zaskakiwał ;)

      Usuń
  3. "Starszy tłumacz" ha ha ha :D
    Olcia z Braciszkiem... bezcenny widok. Taki obrazek zawsze wywołuje u mnie efekt "mokrych oczu".
    Nie mam rodzeństwa i mój Syn także go nie posiada :(
    Miłej i słonecznej niedzieli Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga! Rodzeństwo to chyba największy prezent jaki możemy podarować własnym dzieciom ...Jestem wdzięczna losowi ,że nam się to udało!
    Ola do tej życiowej prawdy musi dorosnąć ... są momenty że brat ją uwiera, by po chwili całować małą główkę i czytać książeczki o które poprosi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola do tej prawdy dorośnie, a wówczas, w dorosłym życiu, to właśnie Brat okaże jest jedynym PRAWDZIWYM przyjacielem...
      Mamy piękną niedzielę! :)

      Usuń
  5. Zaintrygowało mnie zajęcie dwóch kawalerów - szczotkowywanie. Gdyby tylko zechcieli mnie wtajemniczyć z chęcią bym się przyłączyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranczo obawiam się że z dedukcją miałabyś taki sam problem jak ja ;)))

      Usuń
  6. You make wonderful pictures, Kamila! Love them!
    Happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze kiedy obserwowałam córkę jak bawiła się z takim ogromnym zaangażowaniem starałam brać się z niej przykład. Przy dobrej zabawie reszta świata jest nieistotna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie powinniśmy brać przykłada z dzieci...Z wiekiem człowiek przestaje być spontaniczny , a to jednak cecha dodająca życiu rumieńców.

      Usuń
  8. Świetny wpis:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin