Jedno z moich miejsc

by - 04:08:00


Najczęściej do starego Kamieniołomu trafia okoliczna społeczność, albo wytrawni turyści.
W ofercie dolnośląskich atrakcji , mało który z przewodników traktuje o tym miejscu.
Szkoda- potencjał jest ogromny!



Strome zbocza zalewu ,tworząc  spływające formy( zimą lodospady).
Jeszcze po wojnie wydobywany był tu melafir, wykorzystywany najczęściej w budownictwie klejowym.

Dziś układ terenu zaprasza swoimi punktami widokowymi do pieszych wędrówek. 
Zresztą sami zobaczcie.




Będąc w rodzinnych stronach przegnaliśmy szlakiem naszego niestrudzonego czworonoga.
Cieszył się śniegiem jak dziecko!







Zbaczając z trasy (zaledwie za jedną z tych gór) możemy raczyć się czeskimi knedlikami ...lub (jak kto woli) rozgrzewającymi trunkami z których słyną nasi sąsiedzi.
Chyba ,że podobnie jak my wolicie obiadek u mamy ;)


Po weekendowe refleksję są takie ,że w ciągi ostatnich piętnastu lat zgubiłam gdzieś swoją kondycje.
Jako nastolatka zaliczałam te górki jeżdżąc na rowerze, teraz gdy tylko o tym pomyśle dostaje zadyszki.

A tak wyglądał Timon po turbulencjach na śniegu, niestety nie uchwyciłam miny małżonka pakującego psa do samochodu  ;)


You May Also Like

18 komentarze

  1. ojej, to chyba mega blisko mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej warto to miejsce odwiedzić ;)

      Usuń
  2. Wspaniałe miejsce ! psiak pocieszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z Luśką ?? Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luśka wolała grzać stare gnaty przy babcinym kominku. Gdybym zabrała ją ze sobą , zapewne po 15 minutach niosłabym ją na rękach zawiniętą w szalik, w przeciwnym razie wyglądałaby jak wiewiór z Epoki Lodowcowej ;)

      Usuń
  4. ale piękna zima! i ten śnieg... z kondycją widzę podobnie jak u mnie, plany co do biegania, roweru, basenu mam, i na tym się kończy...niedługo wyjeżdżamy w góry, apetytu mi narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nasze plany skupiliśmy na nartach biegowych ;)

      Usuń
    2. oooo...też chciałabym kiedyś spróbować...podobno frajda niesamowita?:)

      Usuń
  5. Kamilo zdradzisz właśnie gdzie to jest? Jestem bardzo ciekawa, zwłaszcza,że ja też z Dolnego Śląska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasmo Gór Suchych, okolice Przełęczy nad Czarnochem.
      Więcej wytycznych dotyczących Kamieniołomu
      http://dolny-slask.org.pl/3198067,Gluszyca_Gorna,Kamieniolom_melafiru.html

      Usuń
    2. Dziękuję :) Okolic Głuszycy nie znam osobiście, tylko ze słyszenia. Muszę się tam kiedyś koniecznie wybrać!

      Usuń
  6. Piękne krajobrazy ale i tak moje serce podbiły fotki z Timonem :) Szczególnie ostatnie, bezcenne. ;)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne widoki aż sobie wyobraziłam jak musi być tam cudownie latem z kwitnącymi kwiatami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ах, какие вдохновляющие фоточки!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce, bardzo malownicze. Tymon - ale kochany psiak.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne miejsce, aż chce się zakładać zimowe buty i ruszać na wycieczkę :)
    Piękne robisz zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/