Z biblioteczki malucha cz.2

by - 03:09:00

 Bez pardonu mogę napisać,  że czytanie jest jednym z niewielu zajęć, podczas których Wojtuś potrafi na dłużej skupić swoją uwagę.
Chodź większość dziecinnych książeczek znam na pamięć , ogromną radość sprawia mi obserwacja słuchacza- uwierzcie na słowo, pantomima teatralna nie zrobiłaby na Was takiego wrażenia ;)
Dziś kilka tytułów które szczerze polecam, i mamom i ich pociechom.


Seria OBRAZKI DLA MALUCHÓW
Przyznaję ,że z książeczkami spotkałam się jeszcze przed urodzeniem Wojtka, jednak dopiero niedawno skusiłam się na ich zakup. Przeznaczone są dla troszkę starszych dzieci, ale wcale nie przeszkadza to w improwizacji i opisywaniu tego co znajduje się na obrazkach.
Synek tak bardzo lubi niektóre ilustracje ,że w ich poszukiwaniu sam uparcie wertuje grube kartki.
Planujemy naszą kolekcję uzupełnić o pozycję ,,Uwaga niebezpieczeństwo,, ;)





 Alona Frankel NOCNIK NAD NOCNIKAMI
Książkę kupiłam z polecenia i dzięki kilku przeczytanym recenzją.
Prosty przekaz wydał mi się na tyle pomocny ,że postanowiłam spróbować.
Bratanie się z nocnikiem niespecjalnie nam wychodzi, dlatego próbujemy-nauka przez zabawę ;)




 Agnieszka Frączek CAŁUSKI I BUZIACZKI
Tytuł jest bardzo wymowny , o czym świadczy wyświechtana i wycmokana jedna z ostatnich stron naszego egzemplarza ;)
Dlaczego ją rekomenduje -to dobry upominek...albo dodatek do prezentu zamiast kartki z typowymi życzeniami.



 Britta Teckentrup ANIMAL 123
Rozkładana książeczka w języku angielskim-jedna z naszych ulubionych.
Zachwycam się szatą graficzną, jeśli po przeglądnięciu będziecie czuć niedosyt, zajrzyjcie na stronę Britty Teckentrup  klik



Obiecuję że przed mikołajem podzielę się z Wami jeszcze kilkoma świątecznymi tytułami.
Wbrew pozorom trudno mi było wyszukać wyjątkowe pozycję o tematyce bożonarodzeniowej.
A tymczasem życzę wszystkim Czytelnikom przedłużonego, niespiesznego weekendu i poranków ze śniadaniem do łóżka (małżonku, proszę przeczytaj to).

You May Also Like

7 komentarze

  1. Seria OBRAZKI DLA MALACHÓW jest świetna, mamy sporo książeczek - fajna jest ta czekamy na dzidziusia - jak maluch zacznie pytać skąd się biorą dzieci to jest bardzo pomocna. Teraz już syn czyta bardziej "poważniejsze" pozycje, ale książeczki czekają na córkę .;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Retromoderno, dziękuję za informację, chodź nie ukrywam że tematem poczęcia, znacznie bardziej zainteresowana jest starsza latorośl ;)

      Usuń
  2. Całuski i buziaczki jak i ta ksiażeczka o zwięrzętach kuszą mnie mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla trochę starszych dzieci jest potem "Świat w obrazkach" - mój Młody bardzo lubi tą serię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam , muszę poszukać informacji, dziękuję.

      Usuń
  4. Mamy Animal 1 2 3 i mój Hubiś bardzo ją lubi. Dzięki za linka do strony Britty :-)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całuski i buziaczki- mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin