,,Należy tak zorganizować życie, aby każda chwila była ważna,,

by - 22:56:00



Ola z niecierpliwością odliczała dni do dzisiejszej daty
Stanęła na wysokości zadania, organizując w kamienicy konkurs-
chwilowo do skrzynki na listy trafiają portrety ,,uszatków,, i ,,koralgoli,,
Więcej zdradzić nie mogę- szykuje się prawdziwa niespodzianka.

 Dzień Pluszowego Misia (ustanowiony w setną rocznicę wynalezienia maskotki)
jest również dobrym pretekstem do odgrzebania własnych wspomnień z dzieciństwa.
Ilu z nas posiadało pluszowego przyjaciela,
powiernika pierwszych tajemnic.
Zabawki na której, trenowało się anatomię, w łagodniejszej wersji aplikując zastrzyki z atramentu ;)


Najcenniejsze przytulanki





Na zakończenie chciałam serdecznie podziękować  Gi 
za wyróżnienie i zaproszenie do zabawy.
Poniżej znajdują się pytania, na które wypadało odpowiedzieć.
Wyłamie się z ,,łańcuszka,,  i nie wskaże kolejnych blogów,
mam nadzieję że uszanujecie moją decyzję.

 Kawa czy herbata?
Zdecydowanie kaaawa!
2. A co najlepiej do niej?
Spienione mleko.
3, Świąteczne marzenie? Jedno ;)
Chciałabym co roku, spotykać się przy wigilijnym stole w tym samym składzie .
4. Pomysł na oryginalną ozdobę świąteczną to..? 
 O oryginalną część choinki dbają dzieci ;)
5. Książka, którą podałabyś dalej to...?
Większość książek podaję dalej ...interesują mnie odczucia innych, lubię na ten temat rozmawiać, poznawać gusta literackie.
6. Makijaż na co dzień czy od święta?
Sztampowy, prosty makijaż codziennie (szczęśliwi Ci którzy nie mają cieni pod oczami)
7. Ulubiona piosenka, utwór ?
Muzyka to nastój , emocje ...nie mam ulubionej piosenki
8. Pomysł na najszybszy obiad świata? Taki, który trzeba zrobić
w minutę po tym, jak się na blogach zasiedziało ;)
W dziennym grafiku mam przewidzianą godzinę na przyrządzenie obiadu...w sytuacjach kryzysowych ratuję się tym co wcześniej trafiło do zamrażalnika...
...do głowy,,,przychodzą ,, mi jedynie naleśniki ;)
9. Czy masz plany na zmianę aranżacji w domu? Jeśli tak, to co to będzie? 
Całe moje życie to jeden wielki plan, ktorym nieustannie rozśmieszam Pana Boga ;) 
Poza zmianą mieszkania, większych inwestycji nie przewiduję ;)))
10. Najlepsze ciasta to...? Mogą być dwa ;)
Szarlotka i...szarlotka ;)
11. Cieszy Cię popularność Twojego bloga?
 Skłamałabym zaprzeczając... 
Cieszy mnie fakt że zaglądacie, dzielicie się spostrzeżeniami...jesteście.
Bez Was to miejsce nie miałoby sensu.


You May Also Like

14 komentarze

  1. Jaki piękny uśmiech . I ząbki :) I koszula jaka elegancka- prawdziwy gentleman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gi ,,Misiowa sesja,, specjalnie z myślą o Babciach ;)

      Usuń
  2. Oj cudne te zdjęcia :))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buzia sama się śmieje:) Wczoraj stroiłam nasze misie, bo dziś szły z dziećmi do przedszkola - będzie i o tym u mnie post:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Przedszkolaki również świętują , w placówkach do których uczęszczała Ola , pomijano takie uroczystości ;)

      Usuń
  4. Cudna sesja zdjęciowa Wojtusia. Model najwspanialszy. Świetnie wygląda w tych szelkach.
    Pozdrawiam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak na tych zdjęciach:***

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak radośnie u Was ..pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamila dziś mi smutno bo niespodziewanie zmarła moja sąsiadka z naprzeciwka,znałam ją odkąd pamiętam 78letnia optymistka z papierosem,dziś mam ogromne wyrzuty sumienia że nie odwiedziłam jej w szpitalu oddalonym o 120 km wydawało mi się to daleko i przecież zaraz ją wypiszą,dlaczego dziś wydaje mi się że to było blisko ,nie chciałam o tym pisać ale jak przeczytałam twój tytuł i Edit to się wylało.Wojtka uwielbiam,chyba o tym wiesz,a dziś patrzę i patrzę i nie mogę przestać.Pozdrawiam z Mazur!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po śmierci rodzica wydaje mi się że już każde łzy są dla mnie do przełknięcia...
      Kiedyś napisałam, że takie momenty powinny być znakiem zapytania, a nie tylko życiowym przecinkiem...
      Twoja sąsiadka zostawiała Ci piękna refleksję ...jeśli wierzysz to pomyśl że kiedyś Cię przywita, tam na górze...

      Usuń
  8. Jak tu nie kochać misiaków, i tych mniejszych pluszowych i tych ciut wiekszych, no jak?

    My wczoraj do przeszkola wędrowalismy z jednym takim, a pk powrocie Mlody stwierdził, ze miś ma dość wrażeń i musi go już odłożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Entomko, kilka lat temu musiałam dla misiów piec ciasteczka-obecnie pomagam córce przygotować korytarzową wystawę,..jutro uroczyste otwarcie i wręczenie nagród.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/