Kolory listopoda i ,,pierwsze koty za płoty,, ;)

by - 02:00:00


 Kolory i mimowolne dekoracje w domu, dowodzą tego że podświadomie przeganiam listopadowa aurę.
Uświadomiłam to sobie wczoraj, jadąc samochodem w gęstej mgle i rozdmuchując dywan żółtych liści, niczym w reklamie nowego modelu samochodu.
Do tej pory róż był zarezerwowany dla wiosny.



Na parapecie w kuchni odmiany hebe rosną w takim tempie, jakby były uważnie dokarmiane nawozami.
W pokoju Oli posadziłysmy fiołki afrykańskie , które ustapiły miejsca przerośniętym kalanchoe.


 Córka dopieszcza własną przestrzeń drobiazgami, pokazując gusta.
Przyglądam się a w porywach weny, dodaję dwa grosze od siebie.
Pasuje nam takim podział ról.



Na koniec chciałabym  Wam pokazać mój ,,debiut krawiecki,,
Nawet krytyczny mąż łaskawie spojrzała na uszyty woreczek. Starałam się bardzo żeby miał podszewkę , wymuskałam go na miarę własnych umiejętności.
I właśnie dlatego, doceniam jeszcze bardziej wszystkie szyjące osóbki do których zaglądam
(przepraszam z góry jeśli kogoś pominęłam)
Alizze (Dom artystyczny),Aneta (Drewniana szpulka) Ila (Moja przystań), EditPassione , Mili (Domilkowy domek), Kasia (Kreatywne życie), Karolina (Marzę więc jestem), Ola (Uroczy detal)
DZIEWCZYNY CHYLE PRZED WAMI CZOŁA !
U mnie to nawet nie pierwsze kroki, to raczkowanie ;)



You May Also Like

9 komentarze

  1. woreczek wyszedł Ci prześliczny :) sama teraz rozglądam się za maszyną, bo w domu sterty ciekawych tkanin z odzysku, kilka fajnych pomysłów, ale czasu nie aż tyle, by ogarniać to ręcznie :)
    Jak na debiut - wyszło super:)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , jestem właśnie na tym etapie zachwycania się tkaninami , tasiemkami... Maszynę kupiłam na użytek domowy i szycie (raczej przebieżki) sprawia mi ogromną przyjemność

      Usuń
  2. Super profeska taki woreczek. Ja pierwsze kroki mam za soba , ale na razie wychodzi mi duzo gozej niż Tobia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, nie napisałam ile czasu zabrało mi uszycie woreczka ;)

      Usuń
  3. Jak na pierwsze kroki , woreczek jest super! Gratulki :-)
    Ja tez powoli sie mobilizuję do zapoznania z maszyną
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny woreczek;)nie czuje sie pominieta;))
    Ps.czy Ty pamietasz o mietowym wianku dla mnie??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hally napiszę w weekend maila-uzgodnimy szczegóły;)

      Usuń
  5. Pierwsze koty za płoty! Bardzo pro ten woreczek. Dla mnie czarna magia, więc w moim mniemaniu rządzisz! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin