Odskocznia

by - 02:15:00



Florystycznych arcydzieł widziałam wiele...
czasem odnoszę wrażenie ,że zbyt wiele.
Skutkiem tego jest coraz większy samokrytycyzm i chyba dlatego tak mało moich prac tutaj...
Odróżniam popisowe formy pokazowe, od tych komercyjnych ;
co nie zwalnia mnie z zachowania estetycznych norm, które sobie wyznaczam.
  Efekty nie zawsze wychodzą zamierzone ;)

Wyjaśniam 
( i pozdrawiam  wierną czytelniczkę Agnieszkę )
 nie porzuciłam kwiatów...


... one tak bardzo wpisały się w moje życie ,że nie umiałabym...

Nawet kiedy przestają być codziennością, są miłą odskocznią.


You May Also Like

12 komentarze

  1. proszę Kamilko, podpowiedz mi co mam przyjemność słuchać "w tle" kiedy czytam Cię tutaj? ilekroć tu jestem Twoja muzyka daje poczucie spokoju i Domu - chcę więcej. Proszę powiedz, co to jest? pozdrawiam słonecznie, joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chris Botti-Hallelujah
      Diana Krall-Love is where you are
      Edith Piaf-La Vie En Rose

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. "Niezadowolenie jest jedną z zasadniczych cech każdego prawdziwego talentu." -Czechow

    Tworzysz Kamilo piękne rzeczy, ale w zupełności rozumiem twór krytycyzm. Sama mam tak - w kontekście moich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplementujesz mnie Jagodo tym cytatem (a propos muszę zapamiętać).
      Dążenie do perfekcji nie jest złe , ale czasem kaleczy.

      p.s. Czekam na kolejną kartkę z kalendarza ;)

      Usuń
  3. Czytelniczka Agnieszka ma racje ! mnie również brakuje Twoich dzieł - kompozycji.
    Lubię się inspirować ;) tym bardziej.. że niedawno również szłam w tym kierunku :)
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko wiem ,że jesteś czytelniczka obu blogów, bardzo to cenię ....
      Dzięki takim osobą jak Ty , warto dzielić się swoją pasją .

      Usuń
  4. Cudowne barwy i taka naturalność bije z tych kompozycji. I jak ważne jest mieć tą swoją odskocznię... przy pędzie dnia i tym wszystkim, co się dzieje wkoło...to konieczność! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kompozycje sa piekne, juz widze je m moim domu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin