Cynamonowy sernik

by - 02:14:00


Podczas ostatnich tygodni pobiłam rekord w pieczeniu szarlotki.
Rumiane i przede wszystkim pachnące jabłka dominowały w deserach (coraz bardziej zaczynam doceniać stare odmiany owoców).

W ramach urozmaicenia upiekłam 
SERNIK CYNAMONOWY




Oryginalny przepis (który znajdziecie u Komarki klik)
zmodyfikowałam dla potrzeb własnej tortownicy.
Ciasto nie wyszło tak równiutkie jak u autorki , ale myśle że spowodowane to było faktem,
że piekłam je w tradycyjny sposób, bez kąpieli wodnej.
Ostatnio większość ciast wędruje do piekarnika w okolicach północy, 
dlatego wyjaśniam pójście na łatwiznę ;)


 Sprobujcie , naprawdę warto.
Ciasto dopisuję do mojego ulubionego duetu (sernik kajmakowy i brzoskwiniowy)


Miłej niedzieli !

You May Also Like

5 komentarze

  1. Ale pięknie wyszła ta jabłkowa różyczkowa dekoracja! Sernik wygląda obłędnie i domyślam się, że w taki też sposób smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaki apetyczny z przyjemnością skosztowalabym go:) miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i pozostawione słowo.

LinkWithin

https://www.instagram.com/home_fragrance/